Snöskoterenkät i lådan???

golfsTiGe

Välkänd medlem
9 apr 2011
424
1
16
Gäddede
Nån fler än jag som fått en "Snöskoterenkät" i postlådan idag?
Verkar konstigt, avsändare BRP står det....
Har BRP sålt lite maskiner i år?
Mycke maskiner kvar i lager kanske?

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Bakgrunden är troligen , eller egentligen en del i ett kommande nytänk för detta med kommunikation ut mot kund, enkätfrågorna är i stort sett desamma som många Nordamerikanska köpare fått besvara 1-2 år sedan vilket lett till en mer kundvänlig approach från generalagent och tillverkare vilket vi alla kommer att ha nytta av i framtiden.

Förra säsongens caramboulage har enligt min höst personliga uppfattning stor del i att detta kommer till Sverige nu och vi kan hoppas att vi kommer att se mer av bl a BRP representanter i våra svenska forum framöver, iofs under strikta regler men ändock ett stort fall framåt om det sker.

Så passa på att ta er tiden att fylla i/genomföra enkäten då vi alla kan ha nytta av den, behöver inte vara specifikt brp relaterat för de har en förmåga att kopiera varandra och Sverige är ju inte stort, behövs ju bara ett vindskydd på fjället och en kaffekanna så har de samma uppfattning om saker och ting:)

Dadda

Välkänd medlem
15 sept 2006
903
1
18
Finland
Vi i Finland har också fått ett enkät, det hette moottorikelkka2012. När man gick in på sidan var det en 6 siffrig kod på lappen, som man skulle knacka in på hemsidan. Sedan kom det typ 50 frågor, jag tror att formuläret har sitt ursprung i canada.
BrandSpark intl.
1 St Clair Ave West Suite 503
Toronto, ON (CA)
M4V 1K6
surveysupport@brandspark.com
+1.647-727-4581

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.574
443
83
Malå/Adak
Fyllde i enkäten häromkvällen, och som vanligt frågar dom inte om de saker som man helst vill förmedla.
Hade lite roligt åt frågan som löd ungefär såhär; "Har du ringt till generalagenten för support nångång?", är det överhuvudtaget möjligt att ringa dit eller få kontakt med dom överhuvudtaget? Var det inte en artikel i en tidning för något år sen om en rullstolsburen kille som vill ha tag på en BRP representant efter att hans reklamationsanspråk avvisats för att han "buskört", han fick väl lov att i princip campa utanför BRP i Umeå för att få prata med någon?
Jag Provade skicka gammeldags brev till Polaris scandinavia en gång utan att få ens ett "Tack för att du hörde av dej men dra åt..." Så kontakta generalagenten är nog inte det enklaste =)

mas

Välkänd medlem
17 dec 2011
1.195
160
63
Säfsen
Bra att de tar sina kunder på så pass stort allvar att de gör ett försök att lyssna på oss. Även om frågorna kanske inte är exakt de som vi skulle vilja svara på. Men förhoppningsvis följer de upp detta år till år och de bör anpassa och förändra frågorna efter hur vi svarar i år, för att inte bara få upprepningar av svaren.

De har då fått svar ifrån mig.
Enda frågan som faktiskt inte gick att svara på för min del, det var "När jag beställt/bundit mig för min nya skoter" Jag beställde och köpte den i november, men senaste månaden som gick att svara var juni.

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
om dom inte hadde kört alla frågor i google translate så hadde det ju varit lite enklare att svara.