Snödjup i Sverige just nu?

Will I am

Välkänd medlem
16 jan 2012
122
2
18
Vännäs
I vännäs regnar det, första gången under mina snart 20år det är så illa, förra året var det 25minus. Nu är det 2grader, man blir fan deprimerad :(
 

Krillekravall

Välkänd medlem
7 jan 2013
816
0
16
Jukkas
Va ere för skit väder! Dumpat nära 2dec sista dygnet, men nu ra 1+ 3mil från nikkaluokta som är känt som en av Sveriges kallaste platser den här årstiden!?
 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Jadu... Här hade vi ca 2dec igår.. idag är det väl nere på 3cm.. Började faktist se ljuset i tunneln men det försvann :/
 

Krillekravall

Välkänd medlem
7 jan 2013
816
0
16
Jukkas
Jo vi börjar ledsna på att köra i gränsen! Känns som man vill byta ställen! Jag menar 50mil på samma ställe blir långtråkigt.. ;) förlåt men jag kunde inte låta bli!!
 

Polaristurbo

Medlem
18 maj 2013
12
0
1
Skogen
Nu är ju inte detta Sverige men iallafall.. här på Åland är de runt +7 o regn.. blir väl o ta bort skidorna o sätta hjul på skotern snart...
 

fsamuelsson

Välkänd medlem
15 nov 2010
668
0
16
Jörn
Fy fan vad du är elak, ät nu en pepparkaka så du blir snäll och inte mobbar oss stackars "kust" bor
Jo vi börjar ledsna på att köra i gränsen! Känns som man vill byta ställen! Jag menar 50mil på samma ställe blir långtråkigt.. ;) förlåt men jag kunde inte låta bli!!
 

Powder power

Välkänd medlem
9 dec 2013
104
0
6
väldigt mycket norr upp i Sverige vars jag bor kom de 2 decimeter snö under natten ovanpå våran knädjupa pudersnö, sen på morgonen blev det 2+ och regn, blir deprimerad :Cry: :mad2:
 

njaka

Medlem
14 jan 2012
38
0
1
umeå
Saxnäs körde jag bara igenom, så där vet jag inget om föret i terrängen. I klimpfjäll var det ca 40 överallt och det gick att köra lite led och på de öppna ytorna. Men det var långt från bra skoterföre och man får nog vänta ett tag till innan man kan ösa på i skogen tyvärr.
 

InvR

Aktiv medlem
15 dec 2010
72
0
6
Söderhamn
Någon som har koll på Vemdalen med omnejd? Ska upp till Vemdalsskalet nu på Söndag och stanna över nyår och lurar på om det är värt att dra med skotern. Ska vara 44cm i terrängen enligt Skistar, någon som kan bekräfta? :)