Snödjup i Sverige just nu?

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Nu snackar vi polaris,det där är inte fastkört utan det beror endast på att föraren trillat av....han ska ju snart köra vidare. :eyebrows:
 

Krillekravall

Välkänd medlem
7 jan 2013
816
0
16
Jukkas
Ja fyy faan! Det kom som sagt en halvmeter nysnö under natten som om inte 160-200cm från dag 1var nog! Det tog hårt på kropp å drivlina Ida! Polarn dominerade som vanligt.. Fick några sjuka linjer men Ida va man inte Tarzan bland träden
 

Krillekravall

Välkänd medlem
7 jan 2013
816
0
16
Jukkas
Då jag e urkass på modern teknik kommer det en film på youtube som e kass, spola till 4:20 om ni inte vill se mej jaga skoter ner för fjället! Hehe
http//youtube.be/Ra70CblboYA

Men den är inte uppladdad den närmsta timmen! Ska be frugans brorsa redigera materialet, då kan man nog få ihop 5-6min vettig film. Jo 8min in i filmen är det bara tur att jag får stopp när skidan hänger ovan ett 5-6m stup! Allt flöt liksom ihop!
 

monzz

Välkänd medlem
7 nov 2008
527
1
18
32
Nu får du allt till å skriva här när du lagt ut filmen! Sen vill jag att tråden är fryst tills det finns 40 cm snö här i värmland, man mår ju dåligt att det här :p
 

Krillekravall

Välkänd medlem
7 jan 2013
816
0
16
Jukkas
Det är bara ställa klockan! 150min kvar haha.. Och jag vet inte om man ska ha så stora förväntningar!! Fredagen 5tim hade liksom dödat min arma krop! Pallade aldrig att ta mej till snön! Är så brant och tekniskt att man inte tillåts göra några misstag! Och tro mej idag gjorde man inte många rätt! Betydligt kaxigare igår..
 

POLARIS SKS

Välkänd medlem
28 okt 2011
310
0
16
BODEN
I Boden vräker snö bara ner just nu det har kommit ca: 1 dm och mer kommer det typ 1 dm till + att det kommer snöa imorgon också,mvh-SnowriderHenke
 

Frahl

Välkänd medlem
31 dec 2009
471
4
18
Piteå
Snöar på rätt bra utanför Piteå också, måste jobba idag så man får väl bara sitta inomhus och spana ut genom fönstret idag då. Tror nog jag ska ut kring lunch och dra första repan med nya skotern.