Snödjup i Sverige just nu?

Storsjo

Aktiv medlem
31 okt 2011
90
0
6
Storsjö Kapell
Har snöat ca 10cm här i kväll men nu har det slutat :) en fråga bra. vart köper alla här sina skoterdelar till skotrar både reservdelar och tillbehör?
 

Maaattiii

Välkänd medlem
12 apr 2010
258
2
16
Ni som bor i Gällivare bör testa fara upp mot hoppbacken på Dundret. Mer snö där än på Sandviken/Vassara, kom därifrån för ett tag sedan. Snöar för övrigt på rätt bra nu, skönt att man är ledig imorgon :eyebrows:
 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
var och titta ut just nu det snöar fortfarande, och snart är mina skoterspår sen gårdagen översnöade :D Så har kommit rätt bra! och enligt yr ska det snöa hela förmiddagen imorgon också :)
 
W

Wettainen

-0,3 och snöar för fullt som det har gjort nästintill helan dagen, kommit närmare 10cm idag.
Kallast var det -16 kl 08.20 och vid 16.30 var det -13 ännu sen har det sjunkit. Har lovat regn imorn och om det blir +grader under natten så kommer snön som faller nu bli till vatten :/
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Här mellan Luleå och Kalix är det -5,6 och snöar för fullt. Får be till han där uppe att de håller sig till snö imorgon och inte kommer regn. Så jäkla trist det skulle vara
 
W

Wettainen

Här mellan Luleå och Kalix är det -5,6 och snöar för fullt. Får be till han där uppe att de håller sig till snö imorgon och inte kommer regn. Så jäkla trist det skulle vara
Vart exakt mellan luleå och kalix? det är ju ändå ca 7-9mil kalix? Nu har det blivit +0,2 och stiger. Fyfan säger jag bara!
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Jämtön, mellan Råneå och Töre. Skulle inte förvåna mig om det ösregnar när man vaknar imorrn..
 
E

eMe181

vid 11 slog de om till plusgrader här, har iaf inte regna nå mkt så snön e kvar iaf :p hårt kommer de å bli tror jag :p
 

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Och där övergick vintern till vår/sommar.......... Då var det bara att vänta på nästa vinter....
Ja det här var inte roligt.. jag gick och la mig till en mindre snöstorm, sov som en baby. Vaknade upp fortsatte joddla, tittade ut. Gick och la mig igen..