Snödjup i Sverige just nu?

D

Deleted member 9532

Jag var uppe i Sollefteå i Helgen, och jag låter bilden tala för sig själv =)
 
4

426H

Är i borgafjäll nu. Sjukt med snö. Har varit 1-2 dec. nytt puder varje morgon hela veckan.
 

kAlle454

Aktiv medlem
9 apr 2007
70
0
6
haparanda
här i haparanda så är det väll 30-80 cm. på ängarna är du upp till ***en med snö :) så vi har så det räker med snö :)
 

Smith

Medlem
7 jan 2008
36
0
1
Nynäshamn
Gröndalen!!! 1-2,5m, vi snackar allt ifrån myrar till bäckraviner. Helt sjukt. Min AC efi 600
med 28 matta räckte inte långt, mycke lyfta och trampa. (Men faan det var värt det.) I morgon så kör vi igen.
 

Rillan

Välkänd medlem
13 mar 2007
178
0
6
Skellefteå
Nån som har varit i hemavan/tärna närmsta veckan? Finns det nån snö ? ;) Nån som har tage nå bilder? Ska nämligen dit I veckan :D :D
 
R

Robin

Kiruna har åxå riktigt bra med snö nu utlovas typ 30 cm till under morgon dagen. Ska mäta med tumstock när det snöat färdigt. Inte under 1 m på min gård iaf.
Jodå riktigt fint med snö i Kiruna, var bakom LKAB/vid sidan utav Edna i förra helgen, var garanterat över 1m snö därikring, riktigt kul.
 

Racegubbe

Välkänd medlem
28 okt 2006
114
0
6
Ångermanland
Nån som har varit i hemavan/tärna närmsta veckan? Finns det nån snö ? ;) Nån som har tage nå bilder? Ska nämligen dit I veckan :D :D
Var i hemavan nu i veckan,bodde mellan tärna o hemavan,hur bra med snö som helst,inga problem alls.Fick lyfta så det räckte till .Och det snöade hela tiden då och skulle snöa framöver.....