Snödjup i Sverige just nu?

Lynx 00

Välkänd medlem
11 feb 2008
216
0
16
Östersund
Sv: Snö

stämmer nog att det är 3-5 cm i bräcke här i Ö-sund som inte är så långt borta är det 2-5 cm kunde dock inte hålla mig tog ut lynxen på en tur blev inte så långt körde sönder gräsmattan:hahaha:
 

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
972
0
16
31
Arjeplog
Sv: Snö

Varit ute typ två timmar idag, piskat lite led, testat lite acc och rent utav fått göra några pyttesmå pudersvängar :) Jävlar vad kul jag kommer ha i vinter!
 

Pizzaaugust

Välkänd medlem
31 okt 2009
148
0
6
Östersund
Sv: Snö

Har varit ute och kört idag i Bydalen 10 mil ifrån Östersund. Funkar bra att köra leden mot Hosjöbottnarna men utanför led är det inte så mycket att göra. Det är ju inga våldsamma mängder somsagt men det går iaf att köra. Den leden går ju på en sommarväg så snön har lagt sig bra.

Sen när ledvalet går mot Glen och Hosjön är leden ojämnare men tillräckligt med snö finns. Körde inte så långt mot Hosjön men mot Glen går det säkert att ta sig långt, det var ingen som hade kört hela vägen så jag vände också. Riktigt ojämnt men roligt. Första dagen på första skotern får 10 av 10!
 

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Sv: Snö

Vart och kört idag i emådalen :) vart 3.3 mil. Så nu har det blivit 7 mil totalt efter motor renovering så nu kallar jag den officiellt inkörd! :) SLP Pipan jobba på duktigt fick jag känna på idag också :)
 

psycho

Välkänd medlem
22 jul 2008
380
1
18
umeå
Sv: Snö

Trådskaparen har en teori att om man bygger en damm som man kan reglera golfströmmen mellan England och Island så skulle vi få ett bättre klimat här. :biggrin1: