Snödjup i Sverige just nu?

W

Wettainen

Var planerat att åka upp till Tärendö i helg och köra skoter men icket det. I förrgår var det 40-45 cm där och nu idag så är det ca 2dm och regnar/blötsnö där just nu.
Vart är världen på väg? Dom har till och med lovat åska här nånstans till helgen om jag minns rätt.
I Luleå har det spöregnat imorse när jag for till skolan i Boden och när jag kom tillbaka så regnade det fortfarande och +2,4.


EDIT: klockan är 19.41 och det snöar ute! :D <3
 
Last edited:
R

räsern

Jag ska vara ikring saxnäs på nyår! Någon som vet hus isarna kommer att se ut där? speciellt på Kulstsjön
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Var planerat att åka upp till Tärendö i helg och köra skoter men icket det. I förrgår var det 40-45 cm där och nu idag så är det ca 2dm och regnar/blötsnö där just nu.
Vart är världen på väg? Dom har till och med lovat åska här nånstans till helgen om jag minns rätt.
I Luleå har det spöregnat imorse när jag for till skolan i Boden och när jag kom tillbaka så regnade det fortfarande och +2,4.
Stackars dig.
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
du kan inte tänka dig att adoptera mig ?? kanske ska ändra mig lite skit vinter i luleå ;) som tur är blir det nog 2 fjällturer i vinter så några mil borde man ju få iaf
Haha! :)
Det är ju på g nu! Mycket snö på ingång den kommandeveckan.
Bara jag nu får min skoter någon gång...