Snödjup i Sverige just nu?

E

eMe181

Ok sry för Offtopic.

onT: små snöar i Skellefteå, runt decimetern här!
 

Vesslan

Välkänd medlem
15 sept 2010
921
93
28
Kanske lite offtopic detta men iaf!

Sitter och pratar med syrran min i telefon (hon bor i skåne), hon undrar vad man hittar på med, njae, inte mkt svarar jag... väntar på snön. Då kommer det dräpande svaret... "jasså? här snöar det iaf"..
Nog är det GUD F*RBANNAT!!! t.o.m i skåne snöar det *suck* visst lär ju inte vara åkbart, men det är själva poängen...
 

Zuluh

Medlem
4 jan 2011
46
0
1
Säter
ska komma 1 dm på fredag enligt SMHI, nu hurvida det går att lita är ju en annan sak, för tillfället ligger ett litet svagt täcke, eller ja täcke... Mer ett svagt lager mjäll lite här och var.

Of Topic: eMe, blåneka, dom har inga som helst bevis på att det var du som körde, hävda att kärringen är senil och att det var någon annan som körde din moppe men du vet inte vem. Har du tur kommer du undad och de kommer troligen bara beslagta trimdelarna om du har otur.
 
E

eMe181

+1

eMe181 står för 50% och alla inläggen är iprincip skitinlägg, bara drygt och läsa igenom den här tråden..
Offtopic: Inte jag osm började denna gång med offtopic. Faktiskt...

OnT: Slutat snö nu, kanske 11cm :) Dock verkar prognoserna se lovande ut :p
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Sådär nu har jag rensat lite.


Sen vill jag påminna ALLA om att istället för att skriva "kan nån moderator rensa tråden bla bla bla" som jag ser på väldigt många ställen, så ta istället och rapportera inlägget.

Helt omöjligt för mig att gå igenom varenda tråd som skapas
 
Last edited:

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
Vaknade imorse o såg att det låg ett tunt täcke snö på backen :) inte mycket men en början, och jag var bara så tvungen att knåda ihop en snöboll o kasta den rakt på skoterhuven på min skoter påväg ner till bussen på morgonen, bara så den fick känna på lite snö när han stod så ensligt under tak! :eyebrows:
 

infoding95

Välkänd medlem
5 sept 2010
438
1
16
luleå
Snöade hyfsat fint i Luleå idag dock var det lite varmt och mycket hann smälta men lite finns det kvar och det inger hopp om vinter iaf :D
 

AC/DC

Välkänd medlem
3 nov 2008
568
1
16
Boden
[video]http://contour.com/stories/fun-in-the-snow[/video]


Ja det var tur man fick köra lite i helgen, blev 10 mil i nysnön.
Obs en oklippt film från i lördags.