snödjup i åkersjön??

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Yeha! Pow Pow imorgon när man kommer upp!
Nu drar det i åkatillåkersjön tarmen!
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Pratade med en som bor där uppe nu. Han hade vart ute och åkte i veckan här och hade kört fast så in i h-vete! Och enligt MACH Z -05 hade det kommit ca 2dm nu så.
 

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
för er som e förstagångare: tänk på att ha alla papper i ordning för man brukar få räkna kallt med att bli stoppad av polis denna helgen.
stick inte ut för tidigt dagen efter heller om ni varit på Hotellet...

trevlig helg :ciao:
 

Casy

Välkänd medlem
5 dec 2007
628
0
16
Mörsil/Krokom
för er som e förstagångare: tänk på att ha alla papper i ordning för man brukar få räkna kallt med att bli stoppad av polis denna helgen.
stick inte ut för tidigt dagen efter heller om ni varit på Hotellet...

trevlig helg :ciao:
Måste man ha regbevis på sig, räcker inte körkort alt. förarbevis?
 

ET Empa

Välkänd medlem
4 nov 2007
136
1
6
Jämtland
ska fara om en timme upp dit . var där förra helgen och det e REJÄLT med snö och dom körde pistmaskin stup i kvarten på lederna och nu har det kommit ännu mer snö!!! jag tror det bara räcker med skoterkortet med sig men du borde ha papprena i stugan eller så.. nu blir det pudersvänga :p
 
W

w3stman

ska fara om en timme upp dit . var där förra helgen och det e REJÄLT med snö och dom körde pistmaskin stup i kvarten på lederna och nu har det kommit ännu mer snö!!! jag tror det bara räcker med skoterkortet med sig men du borde ha papprena i stugan eller så.. nu blir det pudersvänga :p
Härligt hördedu et-empa :rolleyes: Jag åker upp imorgon över dagen. Längtar som fan nu :p
 
W

w3stman

Som sagt, var upp i Lördags vid Rönnöfors-trakterna någon mil därifrån. Enormt mycket snö var det. Rekommenderar att åka till Åkersjön starkt med tanke på hur mycket snö det var! :beer:
 

Scorpio_Racing

Välkänd medlem
29 jan 2006
772
0
16
39
Östersund
ja snö finns de. Men ingen botten:) vi grävde ner oss över 1 meter mest varje gång vi fastnade. Men de var skitskoj. Grymt puder att burka i
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Va så sjukt skoj där i helgen. BLi att fara upp snart igen, inte så värst långt :D
SNÄLLA! KÖR FAN INTE PÅ PLANTERINGARNA PÅ LEDEN UPP MOT ANSÄTTEN I BAKVATTNET!