SM Åkersjön

plingan

Aktiv medlem
2 apr 2006
72
0
6
Jämtland
Var det nån som var iväg och kikade på SM i dragrace på snöskoter i Åkersjön.
Själv var jag med och tävlade (och gjorde bort mig bla.:D ).
Är det nån som tagit nåra bilder? jag glömde kameran.:p
 

plingan

Aktiv medlem
2 apr 2006
72
0
6
Jämtland
nja jag vet inte om jag såg dig och några bilder tog jag tyvär inte.:(
men det var kul iaf:)

Ja det är trist att man glömmer kameran vid ett sånt här tillfälle, jag brukar svära på mig själv många gånger när jag glömt den.:mad:
Ja visst är det kul med dragrace tävlingar ,med ljudet och lukten mm det är underbart;)
 
Ja var där o såg dig.. du drog tillbaka skotern inför starten så mattan hamna bra i underlaget.. rutinerat o coolt.. d gjorde de stora grabbarna också.. min brolla tog lite bilder.. jag ska kolla om du fastna..
 

plingan

Aktiv medlem
2 apr 2006
72
0
6
Jämtland
Ja var där o såg dig.. du drog tillbaka skotern inför starten så mattan hamna bra i underlaget.. rutinerat o coolt.. d gjorde de stora grabbarna också.. min brolla tog lite bilder.. jag ska kolla om du fastna..
Va glad jag blir när en del ser att man faktiskt kan också, skulle bli super glad om det finns några bilder;)
 

Arcticcat f703

Välkänd medlem
9 maj 2009
256
0
16
Sundsvall
Ja jag var där. Har stuga in alltför långt ifrån :). Var åskådare och höll på Nytron dock gick det ju inte så bra för honom då säkerhets snöret gick sönder:(. Sen var ju en bekant där och tävlade med sin rave 550 07 44-45 bast och veteran. Vart 4a i sverige efter sitt comeback:). Helvete vad skoj det skulle varit med f7an där på slutet vid den branta backen. Sen så var en polare med och tävlade med sin polaris 600rr:)
i övrigt så var tävlingen mycket bra arrangerad o.s.v enormt mkt beröm till åssk