Slutburk

Ferm

Välkänd medlem
29 dec 2007
316
0
16
nor
hej vad ska man ha för slutburk som inte tar bort allt för mkt hk av skoter. plus att den inte får kosta skjortan.

rev 600 ho 04


jag har v-kitt så det behöver jag inte ett par till av

det ska vara typ en trail burk som inte låter allt för mkt. men jag vill ju ändå har ett gött braaap ljud
 

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
Kan rekommendera Henke´s burkar han har även bromspapper från M Performance Mora, mycket seriös. Ex. på 600sdi ska den ge 2-3 +hk på mellanreg. om jag inte minns fel. Slå han en pling för frågor. Osäker på om han har till HO men ring å fråga. Pris runt 2300kr
Henrik Ekström
Svinö HYTTBACKEN 417
77697 DALA-HUSBY
tel: 070-7475799
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
samma pris som Henkes men med +-0 effekt. Rätta mig om jag har fel.
Mycket möjligt, ger inte negativ effekt iaf så mycket vet jag. Sa inte att dom är bättre, ville bara ge han ytterliggare ett alternativ som jag har positiv erfarenhet av. Tvivlar inte på att Henkes burkar är av toppklass, har själv funderat på den sån.
 

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
Mycket möjligt, ger inte negativ effekt iaf så mycket vet jag. Sa inte att dom är bättre, ville bara ge han ytterliggare ett alternativ som jag har positiv erfarenhet av. Tvivlar inte på att Henkes burkar är av toppklass, har själv funderat på den sån.
du har så rätt... bra med alternativ.
Har kollat på Speedtech också tycker att det är konstigt att dom inte har några bromspapper att visa upp på respektive maskin. Känns som att dom skulle öka försäljningen markant om dom började bromsa sina burkar så att kunden får se.
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Absolut, visst är det så. Har du kollat med dom?? Har för mig jag har sett det på en maskin iaf. Men det borde ju ligga för beskådan på hemsidan.
 

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
Men det borde ju ligga för beskådan på hemsidan.
Har läst i en annan tråd att dom endast kan erbjuda att bromsa kundens maskin som köper burk (står även på hemsidan) vilket kanske inte är aktuellt för dom flesta.
Håller med om att detta borde finnas på hemsidan. Dom känns ju som ett seriöst företag så varför inte ha lite seriös info till kunderna.