+1 Inga som använder slutburk får åka med mig längre pågrund av att det stör för mycket i omgivningen = hatad + skoterförbudAtt inte köpa nå ljud höjjande effekt sänkare !![]()
Nu har jag läst ditt inlägg säkert 30 ggr men kan inte förstå vad det är du säger. Inga som använder slutburk, alltså en tjejkompis?+1 Inga som använder slutburk får åka med mig längre pågrund av att det stör för mycket i omgivningen = hatad + skoterförbud
Jag tror nog att han menar " INGEN som använder slutburk får åka med mig längre pågrund av att det stör för mycket i omgivningen = hatad + skoterförbud"Nu har jag läst ditt inlägg säkert 30 ggr men kan inte förstå vad det är du säger. Inga som använder slutburk, alltså en tjejkompis?
"Inga som använder slutburk", jaha? Om det inte är någon som använder en slutburk så borde väl alla kunna följa dig?
![]()
Tur att någon förstog dåJag tror nog att han menar " INGEN som använder slutburk får åka med mig längre pågrund av att det stör för mycket i omgivningen = hatad + skoterförbud"
Men man vet ju aldrig, det kanske är "Inga" tjejen som du pratar om också
Men åka utan slutburk, det kan ju omöjligt accepteras särskilt länge, lever nog om rätt bra då![]()
Det var min TNT som blev bromsad hos M-Performance och den gav +2hk+ 2hk eller smälta kolvar (enligt M-performance är högre mottryck än orginal omöjligt utan att smälta kolvarna). jag är ute efter vikten + att slippa montera bort slutburken för att kolla kedjespänningen...