Kan kan den väll men högst osannolikt att din skulle skär då det är en EFI som ställer om bensinen för höjd osv så den känner av om den ska ha mer eller mindre när du sätter på slutburken på din. Men när man börjar höja effekten så måste man ha en kontroll box till EFIn för att ställa bränslet.
Så jag är ganska säker på att din inte kommer skära. Om du nu inte sätter på helt fel slutburk, typ från en M5 eller nått sånt
Har du knacksensor så ska det nog inte vara nått problem. Dessutom gör en burk inte så mkt.
Jag har SPI komplett avgaskitt liknande SLP. Har även boondocker men ej inkopplad än. Körde 15-20 fjällmil i helgen. Tappade effekt vid nån enstaka klättring. Så boondockern ska kopplas in snart och ställas in. Nån i Luleåtrakten som kan göra detta med bänk???
har funderat på en bikeman ,ska visst va smooooth. för övrig så är deras bolt on kit dunder.om nån av eftrmarknad kiteten går bättre så blir jag impad,pipan är så ***** fet, så huven smälter, expidera alla ski doo i min by, vrålltrmmade renegade,mack z me 200 hk.. ...SATAN..SLÄPPTE GASEN VID 170 KM.....