Slut burk till rave 800

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Vill du verkligen ha en slut burk då? Inte en burk som fungerar och inte är slutkörd?
 

Forsman

Välkänd medlem
9 nov 2007
422
1
16
Skellefteå
Vill du verkligen ha en slut burk då? Inte en burk som fungerar och inte är slutkörd?
Satt länge och försökte lista ut vad du ville ha sagt med det där inlägget. Men så till sist fick jag upp ögonen. SÄR_SKRIVNING. :stupid:
 

rave800ftw

Välkänd medlem
14 aug 2008
338
0
16
strömsund
Vill du verkligen ha en slut burk då? Inte en burk som fungerar och inte är slutkörd?
hängde inte med vad du menar med det vadå slutkörd?
jag är intresserad av skönare ljud till min skoter?

ps: bara för att du är moderat eller nått så har du ochså skrivit fel någon gång!
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
hängde inte med vad du menar med det vadå slutkörd?
jag är intresserad av skönare ljud till min skoter?

ps: bara för att du är moderat eller nått så har du ochså skrivit fel någon gång!
Slutburk och Slut burk är ju helt olika saker. En slut burk är ju en burk som är slut.. Om du fattar. Och så var det nog en gnutta ironi i inlägget ;)
 

Thundercat-1140

Välkänd medlem
3 maj 2008
232
0
16
Bräcke
Pf har fina burkar!! Men om du har ork och tid kan du alltid bygga en egen så som jag gjort.... e lite jobb med att stämma av stingers med rätt längd och grovlek samt mot trycket i slutburken om du vill ha ut allt av motorn...

Kan lyssna på min tripple om du vill höra riktigt skönt ursinnes ryyyyt som e omtyckt av de man skrämmer livet ur på leden (syftar på fotgängare som hamnat feeel feel fel)

http://www.youtube.com/watch?v=mzmQkoMrgM0
 

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Lugn, jag skojade ju bara. Alla kan vi skriva fel ibland, du har så rätt.
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Lugn, jag skojade ju bara. Alla kan vi skriva fel ibland, du har så rätt.
Sorry för ot! Men måste bara säga att det kul med en moderator som också har lite humor! :D Och inte bara är stel o sur. Man märker att folk vaknar till liv nu när vintern är nära
 

Blomdahl94

Välkänd medlem
6 sept 2008
1.322
0
16
Örnsköldsvik
Jag har en slutburk som är helt ihålig inget där i altså blir nog rätt fränt ljud med den;)
Jag har inte testat den men ändå men vad ligger nya sådana i för pris nu??

MVH// Pontus