SLP Skidor Gula med röda krokar

Extra

Välkänd medlem
26 dec 2008
206
0
16
Norge/skellefteå
Detta är fan komiskt
Någon har under Lördags kvällen stulit ett par SLP PP skidor från boliden dom kommer inte att hittas men detta var fan lågt.
Såg inte att dom hade nallat skidorna så i kväll när jag skulle flytta skotern NYSS så trodde jag att den hade fryst fast eller något drog på lite extra och tyckte att detta var då som fan vad dom satt så jag gungade till lite och fick fram den ca 30cm innan de tog pall och då såg jag till min förväning att de skidona fattades:hmmmm: höllfan på att skatta ihjäl mig men sedan kom jag ju på att dom är ganska så dyra :bawling:
Så om ni råkar höra om några snor ungar som har fått tag på ett par GULA SLP PP men RÖDA krokar och 60s graders stål så PMa mig
 

MarkusX

Välkänd medlem
21 jan 2006
618
0
16
Hedemora
Lite komiskt var det, man undrar hur fan dom tycker det är värt risken för ett par begagnade skidor??
 
B

Biosteel

haha ja de va ju de roligaste idag (misstolka inte ) men de lät ganska kul.
 

Extra

Välkänd medlem
26 dec 2008
206
0
16
Norge/skellefteå
jo så nu *****r blir de Ski-doos orginal skidor med dubbelstål funkar faktiskt bättre än jag hade trott nu när de har frysigt på lite .
Sedan har jag fått nå tipps om att de rörde sig några ungdommar efter vägen den kvällen men men
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Vad sött. Att de tar sig det omaket för några skidor. Som ett inbrott som hände för några veckor sedan och en vhs-spelare blev snodd.