Skotertidningar

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Varför är det så stilla med skotertidningar på sommaren då man behöver massor av lektyr för att hålla värmen i schack? Det borde släppas ett par nummer över sommaren och ett par mindre över vinter då man ändå har fullt upp :cool:

Jag förstår att man vill vara lediga, tur det finns en stor fin elektronisk värld.
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Var och skulle köpa 4yrhjuling i sommar men man får knappt köra skiten bredvid vägen så jag avvaktade.
Vattenskoter är som med allt annat, det är roligast om man är flera med samma intresse. Har hus så sommaraktiviteter finns det gott om redan :cool: kanske en moddad Stiga garden :hmmmm2:
 

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
Håller med en skotertindning på sommaren så man kan drömma sig bort en stund. Själv köpte jag en trave gamla tidningar på loppis
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
I brist på skotertidning under sommaren har jag upptäckt mig själv med att sitta och gå igenom en massa av alla gamla skoter broschyrer jag har liggandes :p Har fått till en ganska bra samling nu :p Tror jag har alla från Arctic sen mitten av 80-talet, sen har jag även de mesta från dom andra märkena från början på 90-talet :)
 

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
Haha, de där med broshyrer känner jag igen, börjat sammla på de jag oxå. Fast mest yamaha men har mycket 80-00 på andra märken med:p
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Hehe, har tom prislistor till dom flesta broshyerna ;) Hittar jag en hel broshyr som är i fint skick så köper jag dom nästan alltid :p Är ju faktiskt kul att sitta och bläddra i dom :) Sen kommer dom säkert till användning när man ska köpa en ny(are) skoter :)
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
broschyrer är nog vad nästan alla skoteråkare samlar på, roligt att sitta och lusläsa vad som var hi-tec 1986 ;) har dock bara en liten samling med polaris och någon yamaha
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Surfa runt på Internet & Youtube efter skoter.

Där hittar du allt å lite till.. ;)