Skoterprinsen..

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Äh han har ju åtalsimmunitet ;)

Jag gillar texten: "- Det låter inte så fort, men de gör väl en 150 till 170 kilometer i timmen."
Alltså, "-det låter inte så fort", använder dom alltid topphastigheten på en banraka som referens på allt dom kör eller :rolleyes: :hmmmm:
 

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
Här är kungen när han försökte plöja sej fram med sin BMW:

http://www.expressen.se/1.244249
ur texten:
Det skedde en olycka vid en rondell. Framförvarande bil bromsade in för en cyklist och kungen bromsar naturligtvis också då men kör in i bilen och touchar den, säger hovets pressekreterare Ann-Christine Jernberg till Expressen.se.
Såg ut som att det var lite mer än en "touch" om man kollar på bilden ;)
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Aha, jag blir förbannad.
Jävligt mycket BRA publicitet så fort dom där klantarslena lyckats göra bort sig.
Stackars prinsen ramla av när han gav sig på något han inte klara av.
Och journalisterna kryddar 110% på det som kungligheten själv kryddat redan, 60-90 kmh i skogen..jodå.

Nu blir jag väl utvisad men slopa monarkin, dom fyller ju ingen funktion alls.
 

forre

Välkänd medlem
9 okt 2004
1.231
5
38
47
Luleå
klaga inte på prinsen
sägs vara jävulskt duktigt förare inom dom flesta motorsporter
hade varit kul ha med honom i ett puderhål så han får fastna och kämpa lite...hehe
 

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
klaga inte på prinsen
sägs vara jävulskt duktigt förare inom dom flesta motorsporter
hade varit kul ha med honom i ett puderhål så han får fastna och kämpa lite...hehe
tycker man läser lite nu å då att han kör av banan.
sedan så har han inga vidare placeringar i carerra cup heller.
27 plats av 32... (2008) körde väll kanske inte så många tävlingar
 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
tycker man läser lite nu å då att han kör av banan.
sedan så har han inga vidare placeringar i carerra cup heller.
27 plats av 32... (2008) körde väll kanske inte så många tävlingar
Nej jag tror inte heller att han är någon toppförare, men för att ens kunna köra hyfsat på den nivån känns det ju som att man måste vara en rätt kapabel förare... Sen lär det ju vara så att de enda krascher och avkörningar som tidningarna rapporterar om är just prinsens...
 

Fritiof Konkas

Välkänd medlem
21 dec 2009
884
0
16
32
Åre
Jag tror han är en ganska gedigen förare, det är ju inte direkt nån räkmacka att köra carrera cup liksom. Men bara för att han är kapabel på en racingbana betyder ju inte att han kan köra skoter:hmmmm:
 

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
Prinsen kan köra tävlingsbil de kan jag lova spöar nog många på detta forum han hade ganska många bra placeringar i somras körde riktigt fort då de va blött tyvärr så va de många gånger han fick bryta antigen för att han sj tabbade sig eller för att någon annan hjälpte till. han behöver dock några år till på sig för att tuffa till sig då de blir tight.
 

limpdjur

Välkänd medlem
1 sept 2007
839
1
16
sen hjälps det ju inte att tidningarna inte är så intresserad av att skriva när han inte går i muren
 
D

Draken

Snubben är kass på alla fordon och borde sluta leka med dom och ägna sin tid åt moderatbandy i stället! :stupid:
 

celer0n

Välkänd medlem
4 nov 2009
252
0
16
Vilhelmina
Viktigt inslag att ta med det klippet i programmet, det diskuterades ju verkligen vilt :rolleyes: Schulman är förövrigt en pinsamt värdelös programledare och mediaperson...
Hur har han o hans bror ens kommit in i media branschen? Må då säga att dom är pinsamma.