Skoterns julafton Åkersjön

ronyaldo

Välkänd medlem
20 nov 2007
788
0
16
Sverige
Åker upp till jänssmensholmen och bor på "hotellet" där:beer:

Är fullt där så det lär nog bli mkt offerdalingar där:rock:
 

ErikL

Medlem
5 nov 2008
32
0
1
Jokkmokk/Umeå
jajjemen, kan ju inte missa backtävlingen :rolleyes: Kanske bor i min mosters stuga, vi blir nog runt 8st :cool:
jag verkar ha missat nåt;P vad är det i åkersjön som alla pratar om? och vilken dag? åker nämligen till min mormor i skärvången som inte alls är långt från åkersjön på torsdag så man kanska tar en tripp till åkersjön ifall det är nånting:)
 

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
där är sista helgen i januari som dom har skoternsjulafton mkt skotrar i farten då och iår backtävling ist för dragrace sen är det ju party på hotellet samt alla stugor runt omkring brukar vara en riktigt trevlig tillställning. Ja från skärvången är det bara 2mil om jag inte minns helt galet.
 

ErikL

Medlem
5 nov 2008
32
0
1
Jokkmokk/Umeå
där är sista helgen i januari som dom har skoternsjulafton mkt skotrar i farten då och iår backtävling ist för dragrace sen är det ju party på hotellet samt alla stugor runt omkring brukar vara en riktigt trevlig tillställning. Ja från skärvången är det bara 2mil om jag inte minns helt galet.
det lät riktigt trevligt :rock: fast tyvär så kommer jag inte va i skärvången då men jag hoppas alla andra kommer ha skojj :beer: