Skoterklubb på internet!

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
lite off topic just nu men nu när ändå så många skrivit om de att många inte vill vara med å hjälpa till med medlemsavgifter och skötsel av lederna så borde man vell kunna kolla upp alla som har skoter påställd och så får dom betala en avgift säger vi 200:- per år för led underhåll de tror jag dom flesta skulle gå med på sedan att man kan skicka ut uppgifter till alla dessa om var deras lokala skoterklubb finns och hur man kan gå med i denna osv.

i övrigt så tycker jag den här iden verkar superbra tummen upp :)

matti

Välkänd medlem
7 aug 2004
1.022
1
16
Långå
www.herjedalen.se
lite off topic just nu men nu när ändå så många skrivit om de att många inte vill vara med å hjälpa till med medlemsavgifter och skötsel av lederna så borde man vell kunna kolla upp alla som har skoter påställd och så får dom betala en avgift säger vi 200:- per år för led underhåll de tror jag dom flesta skulle gå med på sedan att man kan skicka ut uppgifter till alla dessa om var deras lokala skoterklubb finns och hur man kan gå med i denna osv.:)
Ja du....detta testade vi i min hemby för några år sedan när vi införde en frivillig ledavgift på 200 kr (utöver vanliga klubbmedlemskapet). Vi skickade ut info.blad plus inbetalningskort till alla som hade registrerad skoter. Fick väl in ca 25% av alla dessa som betalade. Så....lycka till säger cynikern;) Jag säger det igen...frivillighet med avseende på ledavgifter fungerar inte....så är det....folk betalar inte helt enkelt:mad:

mvh / Matti

PS! Hur går det med "klubben på internet"...verkar ha stillnat av...eller:rolleyes: DS!

B

Biosteel

kanske en gammal tråd men hur gick det med den där skoterklubben ?