självklart får du följa med bara roligt med fler, hoppas bara mina dämpare hinner komma till nästa helghallå, får men följa med?
bor i furuvik, någon som vet isläget på trösken?
Tack för tipset men jag får nog skotta ordentligt då. Vi har fått några decimeter men det är ju bara fluffig nysnö så det har inte blivit några vallar att tala om. Jag har en släp-bred ramp av tryckt virke som jag funderar på att såga ner till tre mindre bitar så att dom går upp bredvid maskinen på flaket:idea:. Annars är det lätt om man är tre gubbar; en på varje skida som lyfter och en som gasar. Det är när man är själv som det blir lite trixigt:hmmmm2:hej lynxer
i värsta fall tar man ett vanligt släp och backar mot en snövall-ta med en bra snöskyffel..
vänligen nils
haha gört. när jag är uppe å kör sen tänkte jag gå med i eran klubb, betalar jag till dig ???ja där håller jag med skulle nästan kunna köpa en arti.. nej uch hemska tanke.
Du kan gå in på www.sandvikensskoterklubb.se o gå in på fliken medlemskap där finns uppgifter hur du gör lämna gärna din e-post vore bra om hel gänget gick med vi behöver varge krona.haha gört. när jag är uppe å kör sen tänkte jag gå med i eran klubb, betalar jag till dig ???