Skoterbilder

Maaattiii

Välkänd medlem
12 apr 2010
258
2
16
TeamArcticCatANTE: Varför la du endast ut bilden när Ski-Doo:n satt fast, vart är bilden då du satt? ;)
 

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Vart en liten tur idag :)




Dessa två är tagen med iphone 2mp kamera så det är inte dom bästa :)



Det sista man gör är att sätta sig på åkern hemma ;) skulle slänga runt den och halkade så jag ramlade av haha :D
 

Aggrovator

Välkänd medlem
12 sept 2009
216
0
16
Östersund
Kan väl bjuda på några bilder då...

krasch2.jpg
krasch1.jpg
Hade just fått stopp och blivit lämnad ensam i snöyran av min käre bror som verkar sakna backspeglar...
Kom iväg till slut och var riktigt less, bestämde mig för att köra genom ett grustag på väg hem men jag gjorde
en klar missbedömning och flög över styret och stukade handleden :unsure:

IMG_3357.jpg
Så fin blev ena skidan efteråt.. I övrigt verkade skotern klarat sig fint från smällen.. Trodde jag iaf.

IMG_3347.jpg
Drygt en vecka senare... Ett par mil hemmifrån i -23 grader så upptäckte jag att skotern läckte kylarvätska
som ett såll. Vill nog inte ens veta hur länge jag kört med den i det skicket... :(

IMG_3360.jpg
Slutade med att jag fick bärga skiten med släpvagn. Inte min dag.

*

Passade även på att förfrysa båda kinderna. Allt annat var ju så skojjigt den dagen, så varför inte? ;)
 

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
De går ju inte annat än att älska dethär, de låvades 2cm snö förra natten.. de slutade med 40cm! :D när jag hoppade av skotern så mätte jag hur mycke snö det var, från skon till snökanten 78cm! Endast puder! herrejävlar har aldrig varit med om dethär :D