Skoter information borttagen ?

EHHHMOTH

Medlem
27 jan 2011
18
0
1
Västerbotten
har jag fel eller har dem tagit bort där man kan kolla tex. hur mycket HK skotern har och mm info .?

isåfall inte ? vars är det annars finns det någon sida där jag kan kolla de ?
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Det är nog lättare om du frågar i forumet skulle jag gissa!

Kommer ihåg när jag skulle kolla hur mkt en MXZ 700 -00 hade i effekt, den hade tydligen en cylinder och 155 hp.. spottade ut all cola jag hade i munnen på skärmen så mkt som jag började skratta :D
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Om du menar skoterbanken som låg på snowmobile.se så är den nere tillsammans med resten av sidan för tillfället

Sidan kommer att komma tillbaka snart, om skoterbanken också gör det har jag tyvärr ingen aning om.
 

Strasse

Välkänd medlem
27 jul 2009
434
0
16
Gräsmyr
skoterbanken var ju ändå inget att går efter... massa skitsnack av folk som höjde sina skotrar till himlen.
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.093
893
113
Stora Blåsjön
Bra att "skoterbanken" är borta och hoppas inte den dyker upp igen. Det enda som fanns där var fantasier om allt möjligt :)
 

Woodlauncher

Välkänd medlem
1 nov 2007
178
0
6
Man tycker väl att Snowmobile kunde fråga tillverkarna efter specifikationer så att åtminstone dom gick att lita på.
 
Senast redigerad av en moderator:

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Som sagt blir inte bättre än den som skriver, användarna anger alla specar så kan man inte tycka att han som skriver ska veta vad han kör för skoter?

Sen kollas all info av men eftersom det finns VÄLDIGT många modeller och allt jobb med bla skoterbanken sker på frivillig basis så har tyvärr inte all info dubbelkollats

Men det är som sagt upp till den som skriver i banken, stod klart och tydligt att infon i banken kommer från användarna inte från tillverkarna
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Det skulle vart trevligt om det fanns eller två motorkunniga moderatorer där (ta in nya?) som fick "godkänna" det man la in.

Man skrev det man ville om skotern helt enkelt, och sen kollar någon igenom faktan och ser så att det inte är alltför mycket skitsnack i det hela. Men jag förstår att det finns dåligt med folk för detta.