Skoter för 15-30.000:- ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mats_

Välkänd medlem
2 jan 2006
400
0
16
Ej medlem/Inloggad skrev:
jag köpte en polaris indy 500 dubbeldynad har haften den i en vecka nu och grymt nöjd med den

Sedära vettigt köpt! ;)
 

Mannberg

Aktiv medlem
14 mar 2006
96
0
6
34
luleå
Jag har en XLT 580 sp -94! det är en perfekt första skoter! O den är väldigt driftsäker!
En 580 ska tydligen vara lite hållbarare än de nyare XLT motorerna på 600 cc! eftersom de har tagit lite mer kraft ur dom! men en XLT är en suverän maskin! hyffsad billig o går gött!
Jag tycker iaf du ska sattsa på en polaris indy av någon sorts modell iaf! de är inte för dyra och går bra!
 

brainstorm

Välkänd medlem
7 nov 2007
420
0
16
riksgränsen,östersund,göteborg
Precis de e bara bollträn som smutskastar andra märken..arctic e inge sämre än ngt annat..(jobbat med skotar i över 20 år varenda dag i princip)så jag kan med handen på hjärtat säga att jag vet vad jag pratar om.
Inhandla ngn mellanklassare 500-700 kanske halvlång så har du ju båda världarna.:)

Angående ultra så inte fasen har de några strypningar!!va ere för fantasier..de e väl ingen 60 tals moped vi snakkar om:eek: ..att man orkar jönsa i nattmössan om saker man inte har en aning om som många gör här fattar jag inte.
vet man inget om ngt kan man ju låta bli att svara istället för o göra människor som e osäkra helt virriga!:(
 

Gården

Välkänd medlem
23 nov 2006
510
0
16
Bollnäs
Nu vet ja inte om du vill ha en med dubbeldyna för att enkelt kunna skjutsa men annars skulle jag rekomendera enkeldyna i den prisklassen. Du får en v-max 600 xtc, mxz 600 (99-00årsmodelll) Och du kan även hitta en polaris edge 600 om du betalar mot 30 tusen. det är 3 rekomendationer från min sida om du nu fortfarande står fast vid en med dubbeldyna..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.