Skinz dyna

kKon

Medlem
9 nov 2011
34
0
6
Hapa
Har haft planer o köpa skinz freeride dyna till min Pro rmk, och har bara hittad en säljare "snoperformance". Vart kan jag hitta den lite billigare? Och är det värt att ha? :weird: eller ska jag bara köpa överdrag? :wacko:
 
K

krickus

Har haft planer o köpa skinz freeride dyna till min Pro rmk, och har bara hittad en säljare "snoperformance". Vart kan jag hitta den lite billigare? Och är det värt att ha? :weird: eller ska jag bara köpa överdrag? :wacko:
Beställ den direkt från skinz, dem är billig på frakten.
 
K

krickus

Exakt, har också köpt direkt. Däremot är dom jävligt sega att skicka grejer, fick vänta 6 veckor sist.
Du beställde säkert något som inte fanns i lager. Dem gånger jag handlat där har dem skickat omgående.
 

kKon

Medlem
9 nov 2011
34
0
6
Hapa
hur blir det men momsen o tullen när man beställer från skinz direkt? momsen blir säker +25% men hur mycke kommer tullen dra?
 
K

krickus

hur blir det men momsen o tullen när man beställer från skinz direkt? momsen blir säker +25% men hur mycke kommer tullen dra?
Det tillkommer 100kr i nån avgift, sedan 3,5% i tullavgift, samt 25% moms på totalsumman, dvs varan, frakt och tull. både tull och moms pröjsar du när du hämtar paketet.

Sist jag handlade därifrån kostade frakten 70 dollar, och det va ett stort paket.
 

kKon

Medlem
9 nov 2011
34
0
6
Hapa
så dynan kommer o kosta ca 4220kr med alla avgift. kommer inte o spara så mycke :S nå nu är den allafall bestält.. ska börja vänta när den landar :)