skillnad mellan rev?

J

jonsi

vadär skillnaden mellan den svart/gula och den blå/gula mxz rev:en från -04?
är det att den blå/gula har sdi men inte den svarta? är väldigt sugen på den svart/gula, vet nån om det är en prisvärd maskin? priset ligger drygt 80000:-
 
E

Ej medlem/Inloggad

sdi

Det skiljer inget på maskinerna förutom färgen
 
E

Ej medlem/Inloggad

mxz rev 600 sdi, mxz rev 800 2x40mm dpm , GT 800 har sdi
 
E

Ej medlem/Inloggad

Grev skrev:
Stämmer bra som du skrivit. Blå/gul har SDI. Gul/Svart har förgasare.

Ursäkta mig men va fan snackar du för skit???

Utav MXZ Rev så finns det Blå/Gula och Svart/Gul MED förgasare i 800 versionen.
I 600 versionen så finns det Blå/gula med BÅDE förgasare och SDI.

Ett tips ska jag ge dig och det är att inte snacka om det du inte vet nåt om som så tydligt är fallet denna gång. Besök mig gärna på Dootalk.com där jag är Moderator så kan jag ytterligare undervisa dig. Där heter jag Plush.
 

Kootte

Välkänd medlem
1 jan 2000
298
1
18
Falun Sverige
Mmm håller nog med Grev här har ej sett nån svart/gul med sdi endast blå gula 600: or i sverige. Men visa mig gärna en svart gul med sdi i sverige ;)
 
E

Ej medlem/Inloggad

Kootte skrev:
Mmm håller nog med Grev här har ej sett nån svart/gul med sdi endast blå gula 600: or i sverige. Men visa mig gärna en svart gul med sdi i sverige ;)

Läs det han skrev i posten före dig.... han skriver inte att det finns nån gul-svart med sdi. han skrev att det fanns förgasar 800 som var båda färgerna. och 600 i en färg men med både sdi och förgasare.
 

Kootte

Välkänd medlem
1 jan 2000
298
1
18
Falun Sverige
Ej medlem/Inloggad skrev:
Läs det han skrev i posten före dig.... han skriver inte att det finns nån gul-svart med sdi. han skrev att det fanns förgasar 800 som var båda färgerna. och 600 i en färg men med både sdi och förgasare.


600 sdi Gul/blå
600 med förgasare Gul/svart
 

Plush

Välkänd medlem
29 nov 2004
196
0
6
Alltså....så här ligger det till.

Rev 600 -04 fanns som blå/gul men med BÅDE förgasare och SDI.
Rev 800 -04 fanns som blå/gul och svart/gul med ENDAST förgasare eftersom Ski-Doo inte satte i 800 SDI motorn i ett Rev chassi.
 
Last edited:

the trasher

Välkänd medlem
1 jan 2000
226
0
16
plush som ä så cool å hänger på dootalk.com borde kanske tänka på att vi är i sverige nu. 800ho och 600sdi var blå/gul och 600ho va gul/svart år 2004
 
E

Ej medlem/Inloggad

rev

Jag har en rev 800 HO-04 som är hel svart så alla 800-04 är inte gul & blå
 

Häggroth

Välkänd medlem
1 aug 2004
188
0
6
41
Kiruna
www.system-1.se
mm finns ett fåtal svarta rev 800 -04 har jag sett.. men i det stora hela är dom svart/gula men sett 1 svart i kiruna så det finns garanterat fler runt om i sverige..