Ski-Doo MXZ REV 440x

R

Rajta

ja du .. de håller väl en normal ski-doo livslängd cirka 17 mil sen skär den i hop.
bara att slänga på tippen.
köp en polaris elle en arctic i stället.
man blir nog mer än nöjd då.

 

bert1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
37
0
0
Så länge man håller efter en 440 så håller den väl bra...Klart dom kanske slits lite mer när man pressar ut så mycket ur en 440.
 

Sundin_82

Aktiv medlem
1 jan 2000
72
0
6
LIT Sverige
Det håller jag inte med om. Det är en skoter som går som fan drar min Polaris 600 utan några större problem. Men du får nog räkna med att byta kolvar lite oftare på en 440... Köp en Rev så tror jag att du kommer blir nöjd. Alla jag har pratat med som äger någon Rev säger att det är den bästa skoter dom har ägt och tänker inte byta. När jag provade en Rev 440 så så blev jag väldigt imponerad vilken körkänsla, hade full kotroll hela tiden KÖP EN REV SÅ BLIR DU NÖJD !!! hade jag haft råd så skulle jag ha köpt en REV direkt.

 

Sundin_82

Aktiv medlem
1 jan 2000
72
0
6
LIT Sverige
Det håller jag inte med om. Det är en skoter som går som fan drar min Polaris 600 utan några större problem. Men du får nog räkna med att byta kolvar lite oftare på en 440... Köp en Rev så tror jag att du kommer blir nöjd. Alla jag har pratat med som äger någon Rev säger att det är den bästa skoter dom har ägt och tänker inte byta. När jag provade en Rev 440 så så blev jag väldigt imponerad vilken körkänsla, hade full kotroll hela tiden KÖP EN REV SÅ BLIR DU NÖJD !!! hade jag haft råd så skulle jag ha köpt en REV direkt.


 
S

Svaker

Rev är bara skit. köp något bra istället snälla. det är ett ufo me skidor å matta.
samt alla säljer iväg dem.

rotax motorerna är de sämsta ja varit med om.
kompisarnas rotax skär bara ihop.
de flesta som jag vet har bytt från bombardier till polaris. vilket de är mycket mer nöjda med. DET HÅLLER I ALLA FALL!