Ski-doo | Lynx

Dunlop

Aktiv medlem
6 jul 2009
98
0
6
Luleå
Hej alla på forumet, registrera mig just, skulle vela ha lite hjälp pga jag ska köpa ny skoter till vintern, jag ska köpa en ski-doo eller en slynex^^ heh, kallar lynx de x) men skämtåsido, ska köra ängar, puder, skogen, och skidres är väll kul också x) jag kör en mxz 500 nu och hade tänkt byta upp mig ganska så mycket faktiskt, så nu vänder jag mig till er vad ni tycker! finns det nån skoter som passar mig?

MVH / Linus
 

rabarberpappa

Välkänd medlem
16 maj 2009
104
0
6
Ursäkta glömde säga det, min budget ska ligga på ca 35 tusen:)
Lynx Enduro 700 -01.

Men.. Varför inte någon annan maskin än BRP som alternativ?

Typ Polaris Edge 700 eller SX Viper 700. De är också bra maskiner :D
 

Dunlop

Aktiv medlem
6 jul 2009
98
0
6
Luleå
Lynx Enduro 700 -01.

Men.. Varför inte någon annan maskin än BRP som alternativ?

Typ Polaris Edge 700 eller SX Viper 700. De är också bra maskiner :D
Har tittat lite extra på dom dära modellerna, är inte så mkt för acrtic,polaris och yamaha x)
 

130fi

Välkänd medlem
1 mar 2007
810
0
16
Drevdagen
Har tittat lite extra på dom dära modellerna, är inte så mkt för acrtic,polaris och yamaha x)
Då borde det vara slutdiskuterat då,du har antingen mxz 600/700 eller enduro 600/700 att välja på med nämnda budget,eller nån risig rave 800 eller mxz 800.

Enduron kanske lämpligast då med tanke på att du vill åka runt med skidorna i luften.
 

Dunlop

Aktiv medlem
6 jul 2009
98
0
6
Luleå
Då borde det vara slutdiskuterat då,du har antingen mxz 600/700 eller enduro 600/700 att välja på med nämnda budget,eller nån risig rave 800 eller mxz 800.

Enduron kanske lämpligast då med tanke på att du vill åka runt med skidorna i luften.
Jo sant det, men är rädd att 600:an blir för lite att åka med :hmmmm:
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
kanske är som du säger! men vill inte bli missnöjd heller :p funkar din Formula Deluxe 700 -01 bra? :hmmmm:
Japp. För min körning är det ett bättre köp än en Mxz. Mindre våldad och i mycket fint skick och mycket utrustning till lägre pris.
 

ENordstrom

Välkänd medlem
20 nov 2006
1.126
0
36
Skellefteå
Inte jag heller! :D Behåller Trappern här tills den börjar rosta bort :laugh:
(OT)

Vad har det med saken att göra?:cool:

Sen... är det inte fler än jag som irriterar sig på att det ständigt kommer upp nya trådar om exakt samma sak:( (I stort sett alla kommer fram till att de ska ha en Enduro.)
Det är väl bara att läsa vad som står i dem och kanske ställa någon fråga istället?
 

Blaeckvard

Välkänd medlem
1 dec 2008
598
0
16
Viksjöfors
(OT)

Vad har det med saken att göra?:cool:

Sen... är det inte fler än jag som irriterar sig på att det ständigt kommer upp nya trådar om exakt samma sak:( (I stort sett alla kommer fram till att de ska ha en Enduro.)
Det är väl bara att läsa vad som står i dem och kanske ställa någon fråga istället?

Haha sant :boring:, brukar sluta på en Enduro 700 :laugh: