Lite funderingar ang. Ski-Doo GT 800 SE -99:
¤ En påsedd maskin är privatimporterad, förmodligen som "ny i kartong" då den är besiktad februari -00. Ngt. speciellt iom detta? Typ annat utförande på vissa saker pga. USA-modell? Förutom ev. miles på hastighetsmätare och tripp...
Givetvis registrerad med alla papper i ordning.
¤ De har inget chokereglage, hur funkar choken?
¤ Brukar det vara några speciella problem med luftfjädringen, nåt jag ska titta extra på?
¤ Jämfört med Mach Z...är det någon skillnad på motorn förutom antalet pipor och därtill bränsleförsörjning?
¤ Hur står sig en jämförelse mot GT 700 SE -98? (Dvs. 700an med trippelpipor).
Andra tips och "bra att veta"-saker om denna snökryssare?
Tacksam för allt!
¤ En påsedd maskin är privatimporterad, förmodligen som "ny i kartong" då den är besiktad februari -00. Ngt. speciellt iom detta? Typ annat utförande på vissa saker pga. USA-modell? Förutom ev. miles på hastighetsmätare och tripp...
Givetvis registrerad med alla papper i ordning.
¤ De har inget chokereglage, hur funkar choken?
¤ Brukar det vara några speciella problem med luftfjädringen, nåt jag ska titta extra på?
¤ Jämfört med Mach Z...är det någon skillnad på motorn förutom antalet pipor och därtill bränsleförsörjning?
¤ Hur står sig en jämförelse mot GT 700 SE -98? (Dvs. 700an med trippelpipor).
Andra tips och "bra att veta"-saker om denna snökryssare?
Tacksam för allt!