Går väl ganska bra för att vara en 500a, med ett variatorkit blir det en helt annan skoter! Har monterat en 34mm matta på våran och det var det bästa som vi har gjort, orginal mattan duger inte ens åt hunden. Dämparna är väl inte av högsta kvalité. Rekommenderar att byta ut bakre boggiedämparen mot en Engans, vart grymt bra!
Drar lite bensin (känd för att dra lite bensin). Har inte haft något problem alls med den.
Inte bäst på något men inte dålig på något heller.
Är det en deluxe du tittar på eller den vanliga? Deluxe har elstart och back vilket den vanliga inte har.
Jag har för mig att bara Deluxe har Rave-portar.RAVE portar på båda!
Jag har för mig att bara Deluxe har Rave-portar.
Dom fixa en ny matta därför den gamla (orginal) hadde så låga kammar. jag har haft dom tankegångar också att deras barn barn har kört den. ska kolla nitarna! tack så mkt420 mil och redan bytt matta???
Har dom bytt för att dom vill ha en med högre kammar eller har dom bytt för att den gamla var slut? Kanske inte milen stämmer? Kanske barnbarnen har haft den som lekskoter...
Höjer bara ett varningens finger... kolla upp skotern lite mer.
Kolla färgen runt nitarna på bandtunneln. Har färgen börjat flagna där så har nitarna börjat vandra och skotern kanske inte är så "tantkörd" som säljaren vill påskina.