Ski-Doo 2009

TBear

Välkänd medlem
21 dec 2007
540
1
18
Örnsköldsvik
:bawling: BRP kommer nog att komma med ett service meddelanden om vändhjulen i boggien om dom inte redan gjort det! hört flera som kört sönder dom! Barnsjukdomarna är väl bara dom och handtagsvärmarna (än så länge) som jag har hört iaf! Så till nästa vinter då barnsjukdomarna är åtgärdade så blir en XP! :D
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Om inte brp gör som andra fel/barnsjukdomar serie III motorn exempel, problem med kolvar etc och brp tittar helt enkelt bort åt andra sidan :eviltongue:! Xp:n är ju grymt läcker skoter, konkurrenterna är ju inte ens nära :D
 

TBear

Välkänd medlem
21 dec 2007
540
1
18
Örnsköldsvik
90 % av alla problem på nya rev xp rapporteras av folk som inte har nån!!
Så är det säkert!
Själv är jag inte ett dugg rädd för barnsjukdommar, men det är juh lite retfullt om man blir stående mitt ute i "sjumilaskogen".
Och sen kan det juh ta lite tid innan ÅF får besked av BRP om vad som skall göras! :hmmmm:
 

rotaxkungen

Aktiv medlem
9 jan 2008
80
0
6
Om inte brp gör som andra fel/barnsjukdomar serie III motorn exempel, problem med kolvar etc och brp tittar helt enkelt bort åt andra sidan :eviltongue:! Xp:n är ju grymt läcker skoter, konkurrenterna är ju inte ens nära :D
Men det är ju igentligen bara 800-motorn har kända fel och brister på serie III motorn.
Både den lång och kortslagiga 600an 440in har ju väldigt fin kvalitet och driftsäkerhet. Om dom sköts rätt"som alla andra motorer"
 

Qnage

Välkänd medlem
7 jan 2008
156
0
6
Luleå
Om den hära modellen inte har nå fel, så kommer ski-doo ligga ganska långt före med utvecklingen:)