Skön puderfilm...

E

ejwbegysv

Roops Of Hazard 6 är en dunderrulle för oss puderälskare... (specielt alla sköna cener med "min" skoter hehe)..

Har du någon annan att rekommendera??
 

Floyden

Välkänd medlem
13 jan 2005
162
0
6
41
örnsköldsvik
Rättelse: Alticity 5 finns visst ute, och är för övrigt hur bra som hellst! Puder i all ära men lite Hillclimbing slår ju aldrig fel.
För övrigt kan jag rekomendera Turnagain Hardcore´s nya och Slednecks 8 är också sevärd.
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Slednecks 8 var OK, men inte mer än det. Dom har blivit sämre och sämre med åren tycker jag. Annars gillar jag puder och freeride filmer, riktigt skönt. Visst är hillclimb och freestyle också skoj att se men blir det för mycket av det så ledsnar jag på filmen.
 

xc60098a

Välkänd medlem
1 jan 2000
302
0
16
montain mod mania 1 2 3 är filmerna ni ska ha om ni gillar hillclimb lr thunderstruck
 

Errrnst

Välkänd medlem
1 jan 2000
514
1
16
36
Luleå Sverige
Alltså Heavy Metal är ju så sjuuuukt bra om man gillar att kolla lössnökörning, delt galna klipp med obegränsat med snö! ;)

Tanka fort som attan om ni vill se en bra rulle! :D
 

kanonis

Medlem
17 jan 2005
44
0
1
35
Solna
håller med dem flesta, puder å freeride filmer är härligast, freestyle är coolt men blir lite tjatigt i längden, freeride känns mer "naturligt" å sånt som man själv håller på med (lr försöker någorulunda iaf ;) )
 

antic

Välkänd medlem
1 jan 2000
616
0
16
Luleå Sverige
norrland.legonet.org
Heavy Metal görs av samma killar som gör Roops of Hazard. Det är överblivet material som inte håller samma standard. Mer klättring, mindre hopp. Plus lite material från revelstoke big iron shoot out.