Skärp er!!! Skriv ordentliga rubriker!!

RannerKing

Välkänd medlem
24 maj 2006
1.185
1
16
34
Vittangi/Kiruna
www.LynxTalk.se
Nu är det dags att ni börjar skriva ordentliga Rubriker på era trådar! Vad jag har märkt så blir det bara väre och värre! Börjar bli ordentligt less på dessa trådar med bara: Vad är fel? Vad ska jag välja? skoter? Drev? som rubrik!!
Beskriv erat problem så gott ni kan i era rubriker så blir det mycket lättare på alla sätt! SKÄRP ER!!!
Eller så får moderatorerna börja rensa hårdare!
 

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
eller bara hålla musen på rubriken så ser man va som står i tråden.

men håller mää, jobbit i längden
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Håller helt med!

Känner mig lite träffad, det går att editera era "felaktiga" inlägg via "Edititera" "Gå till avancerat" ;)
 

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Nu är det dags att ni börjar skriva ordentliga Rubriker på era trådar! Vad jag har märkt så blir det bara väre och värre! Börjar bli ordentligt less på dessa trådar med bara: Vad är fel? Vad ska jag välja? skoter? Drev? som rubrik!!
Beskriv erat problem så gott ni kan i era rubriker så blir det mycket lättare på alla sätt! SKÄRP ER!!!
Eller så får moderatorerna börja rensa hårdare!

+1!

Skitbra, jag håller med dig!:beer:
 

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
32
Örnsköldsvik
Håller med LynxRacing666, men en annan sak som nästan är lika dryg tycker jag är att när dom har fått alla svar dom vill ha så raderar dom tråden...
 

PontusS

Aktiv medlem
14 feb 2009
70
0
6
Hälsingland
Ja, mycket irriterande! Eller om problemet dom hade har blivit löst så tar de bort svaret, självklart så är det ju så att man behöver ha det själv. Så då måste man skapa en ny topic med risk för påhopp och dumförklaranden. Vilka fasoner. :stupid: