så crossfire 8 var snabbast alltså

BowmorE

Välkänd medlem
3 feb 2005
1.108
1
16
38
kiruna
surrar inte folk om att nytro är snabb i starterna?
väldigt otippat säger jag trodde helt klart att renegade skulle ta det.
 

forre

Välkänd medlem
9 okt 2004
1.231
5
38
47
Luleå
Arctic cat är ju det mest underskattade märket av alla och jag blir inte förvånad när crossfiren är snabbast.
Ny lättdriven cobra matta med no-slip hjul, bara hos Arctic
Väldigt bra avstämning i variator och drevning, ruskigt rapp
beprövade motorer som är erkänt bra och går att köra under 1.5 l/milen med utan SDI eller E-tech
 

majkel

Välkänd medlem
15 feb 2007
256
0
16
ånge
c8 vann ju acc testet redan i fjol, är den nån som har kört både 08-09 ? eller känner till nån skillnad på variator set uppen..
 

Grovsnus

Välkänd medlem
9 dec 2007
778
0
16
luleå
imponerande att den vann både acc och topphastighet, tyder ju på att den inte bara är lågt utväxlad utan att det är bra prestanda

det ska bli kul att se hur det går på endurotesten
 

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
Arctic cat har förmågan att få till det jämt riktigt kul.
Bowmore blev du mobbad och slagen av en Nytro när du var liten?
 

BowmorE

Välkänd medlem
3 feb 2005
1.108
1
16
38
kiruna
Arctic cat har förmågan att få till det jämt riktigt kul.
Bowmore blev du mobbad och slagen av en Nytro när du var liten?

tyvärr har jag aldrig blivit slagen av en nytro, alla glider bara omkring med sina turbo skotrar och verkar använda dom som "p*nis förlängare".
varför jag skrev så var för att folk snackar om att dom är väldigt startsnabba i på bana därför jag frågar hur det kommer sig att dom kom sist.
 
B

Biosteel

tyvärr har jag aldrig blivit slagen av en nytro, alla glider bara omkring med sina turbo skotrar och verkar använda dom som "p*nis förlängare".
varför jag skrev så var för att folk snackar om att dom är väldigt startsnabba i på bana därför jag frågar hur det kommer sig att dom kom sist.

du har en poäng där om nu alla höjjer upp den till skyarna att den ska vara så startsnabb men kom sist klingar dåligt :) aja kul att se Arctic där dom ska vara :)
 

odysse

Välkänd medlem
17 jan 2008
3.531
3
38
luleå
varken lättast eller starkast men ändå snabbast ! imponerande ! ser verkligen fram mot läsningen ...
 

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
tyvärr har jag aldrig blivit slagen av en nytro, alla glider bara omkring med sina turbo skotrar och verkar använda dom som "p*nis förlängare".
varför jag skrev så var för att folk snackar om att dom är väldigt startsnabba i på bana därför jag frågar hur det kommer sig att dom kom sist.
Vart står det att den kom sist:confused:
 

BowmorE

Välkänd medlem
3 feb 2005
1.108
1
16
38
kiruna
stod på första sidan för nån dag sedan.

dock tror jag ju att nytron klarar sig betydligt bättre i enduro banan