sälja skoter, NÄR?

Fejdan

Välkänd medlem
25 jul 2006
244
0
16
34
Vuollerim
som topic lyder, när är det säsong för att lägga ut annons för att sälja en skoter? ska sälja iväg min Lynx 600 re 08. så jag är lite nyfiken.
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
när första frosten har varit brukar många få tankar om skoter men dom flesta när den första snön har fallit
 

MaTtti

Välkänd medlem
27 sept 2008
936
0
16
Malmberget/Gällivare
Har en liten teori om att ska man sälja skoter fort så ska man göra det när det har kommit nån dm snö så att dom intresserade kan provköra + att alla skoterintresserade blir ju helt tokiga när första riktiga snön kommer för att stanna :D
 

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten
då har nog alla som är skotertokiga redan köpt skoter:hmmmm:
Har en liten teori om att ska man sälja skoter fort så ska man göra det när det har kommit nån dm snö så att dom intresserade kan provköra + att alla skoterintresserade blir ju helt tokiga när första riktiga snön kommer för att stanna :D
 

baus

Aktiv medlem
18 nov 2007
52
0
1
Kra
En annan klassiker brukar vara innan sport och påsklov, då brukar maskiner flytta på sig rätt fort, men tyvärr är det kanske lite för länge dit!? ;)
 
D

Deleted member 6797

jag håller på kolla efter skotrar var 10:e minut på blocket, men ja måste sälja min först men ja la ut den för 2 dar sen å bara fått massa mejlare.
 

Hans_J

Välkänd medlem
12 aug 2009
390
0
16
Köpte min igår så nu harman god tid att vaxa och göra fin tills snön kommer ;)

Men he ut den på blocket redan nu och ha den ute tills den blir såld?
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
jag håller på kolla efter skotrar var 10:e minut på blocket, men ja måste sälja min först men ja la ut den för 2 dar sen å bara fått massa mejlare.

går att sälja åt dom också?
visst många snackare men ids inte alltid själv ringa när man kollar anonser och då är mejl enkelt.men folk svarar ju inte i 9 fall av 10 om man bjuder nån tusing under begärt pris.