Rymms 44 mm kammar i min edge 700 - 03?

Goeran

Välkänd medlem
11 okt 2008
166
0
16
jag skulle sätta fast något på mattan som är lika högt som en 44a sen snurra mattan å se om det tar i.

Modin

Välkänd medlem
17 nov 2009
244
0
16
33
Bollnäs
Okey ja det kan man göra att jag inte tänkte på det då=P HEHE ska testa det får se=)

flodde

Välkänd medlem
28 aug 2007
298
0
16
nyland
om det blir så att du dunkar på en 44;ra tycker jag du ska slänga på nonslip hjul, eller rättare sagt du måste , går inte att ha vanliga på dagens mattor om du köper en ny, och OM de skulle gå så måste du pressa ut driv hjulen ca 5.5cm åt varje håll,(om dom tidigare har drivit innanför fönsterdriften) plus att du måste spänna mattan som en fiol sträng för att den inte ska kugga, brp;s nonslip hjul bör passa för antar att du har 27mm 6 kants axel. köpte sånna till min pro-x 1200kr för båda från unanders motor. dom har bra priser på mattor/slp pp skidor med om det skulle vara intressant :)

Lever för SNÖ!

Välkänd medlem
19 okt 2008
172
0
6
kalix-nyborg
Många tips och ett till kommer, körde min pro x 700 med 44mm race polaris matta, vi pressade på ett extra drivhjul på drivaxeln. (på yttre sidan på axeln, vanliga orginal.). och de rappade inte. sen om du vill kapa själv så är det inte svårt bara mäta på kammarna och se centrum på kylelementen i tunneln. och när de är klart jag lovar 44an är värt varenda krona, 38mm lostnar kammarna för lätt om man gillar gasa!