rykten ski-doo 2013

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
tror faktist summiten kan bli ganska bra.

säkert lite lättare.

men framförallt är det jobbiga med summit xp enligt mig att dom är så bångstyriga.och ledningen i boggien såg ju inte allt för epig ut endå.

men priset?
 

Malgomaj

Välkänd medlem
13 apr 2009
625
0
16
Hammarby
Vad ska man tro om fotstegen? Ser ju inte hållbart ut men efter Polaris fiasko måste ju det ha testats noggrant hoppas man.
9_REV-XM running boards [800x600].jpg
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Summiten ser ju riktigt bra ut, fina fotsteg och perfekt med mätarna och facket. Rutan och burkremmen går ju att ta bort.
 

Malgomaj

Välkänd medlem
13 apr 2009
625
0
16
Hammarby
Mattan på Summiten är fortfarande 16" men det är bara 12" som är vanlig matta. Kanterna är mjukare för att kunna lägga ned den lättare. Gör nog rätt stor skillnad då jag inte tror att enbart två innerbogiehjul hade gjort så stor skillnad. En annan bra sak är ju att huven, lyset och rutan går att plocka bort som jag förstår i en sammanhängande del för att lätt för att komma åt att skruva.
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Mattan på Summiten är fortfarande 16" men det är bara 12" som är vanlig matta. Kanterna är mjukare för att kunna lägga ned den lättare. Gör nog rätt stor skillnad då jag inte tror att enbart två innerbogiehjul hade gjort så stor skillnad. En annan bra sak är ju att huven, lyset och rutan går att plocka bort som jag förstår i en sammanhängande del för att lätt för att komma åt att skruva.
Men fortfarande PowderMax II ?