Har nyss gåttigenom/renoverat min rxl. Startade den, och gick som en klocka Riktigt vass faktiskt! for och körde lite lämpligt för att vara snälla mot kolvarna från början men då efter ca30 min så TVÄRstannade den precis som stoppen for i och tänkte "jaha", väntade ett tag och drog igång den då vart man glad igen då gick den perfekt, rent och fräsct! dagen därpå tänkte ja ta mig en lite längre tur, for till en kompis och drack en kopp kaffe för att sedan gå ut igen och köra... Men DÅ! Helt jÄÄÄÄ*la död, drog tillochmed av dragsnöret som ja fort bytte. Tog upp stiften, kollade gnista och mycket svag gnista när man drar fruktansvärt hårt, ibland på 2 stift ibland på alla??! Har plockat isär alla kontakter och rengjort och slipat upp ytorna (och jag är inte den som lämnar något åt slumpen) Antar att jag kommer få svar "statorn" och de är vad jag tror med, för cdi'n brukar ju inte vara de första som pajjar. Men vill få detta lite mer bekräftat av någon väldigt duktig/erfaren?
då kan jag ju lix ta upp att jag har psi pipor med stingers som ligger till den, men vill inte montera dom förns man fått rätt uppgifter om bestyckning, Någon som vet hyffsat??? (men man kan ju laborera med tändstiftens färg med)
då kan jag ju lix ta upp att jag har psi pipor med stingers som ligger till den, men vill inte montera dom förns man fått rätt uppgifter om bestyckning, Någon som vet hyffsat??? (men man kan ju laborera med tändstiftens färg med)