RX-1 eller REV 800

F

fnn

REVarna är ju otroligt poppis på crossbanorna,ibland kan man tro det är tävlngar för bara dem.
 

Juhan

Välkänd medlem
1 jan 2000
376
0
16
Luleå Sverige
kolla senaste snowmobile. rev:en och F7:an drog ju Rx1.an 0-100 km/h . skulle nog välja reven, yamahan är ju så tung och klumpig, samt så är den mkt sämre i lössnö. klart yamaha har ju en jäkla livslängd och kvalité och säkert en bra ledskoter som de flesta yamaha skotrar har.
 
S

slagge

fan att jag blir less på allas ##### snack om att rx-1an drar alla för det gör den inte, när dom testade skotrarna i snowmobile så var det bara en sträcka på 400meter... en thunder kisse eller mach z spöar rx-1an i topp!!!!!!!!!!!!!!!! och jag skulle då ta reven....MEN MEST AV ALLT F7an!!!!! ojojojojoj
 

Robban1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
90
0
0
slagge glöm att en thundercat drar rx1:an. möjligtvis en mach z men glöm kissen
 

Juhan

Välkänd medlem
1 jan 2000
376
0
16
Luleå Sverige
vadå när de testade i snowmobile var det på 400 meter? det var ju i det gammla nummret, i det nya så är det ju ett riktigt accelerations test 0-100 km/h
 
R

RX-1 Turbo

Hur gammla e ni egentligen??????? Var å en får väll för f***n köra vad man vill!!!
 

Juhan

Välkänd medlem
1 jan 2000
376
0
16
Luleå Sverige
har vi sagt att man inte får köra vad man vill? nää utan det enda vi sagt i alla fall jag är att rev:en är en nog en roligare hoppskoter och har bättre acceleration!
 

Mach Z

Välkänd medlem
1 jan 2000
190
0
6
Håller på att sälja min Mach Z nu men
tvekar.
Ja menar,motormässigt finns inget
i närheten.
Kom nu inte dragandes med nån T-cat
som man kan tro är "dekaltrimmad".
 
L

LiTeN fJoRtIzZz

skoterfjortisar är vad ni är. EN DEL ÄR HELT IMOT RX-1:AN OCH TVÄRT OM, TYP MAN SER "RX-1:AN GÅR SNABBAST" "REV:EN DRAR RX-1:AN"... råder inget tvivler om att det bara är spekulationer. Låt gubbarna kring 30 styra upp det här, ni är verkligen bara småfjortisar från huddinge som går efter grupptrycket. idioter...
 

jonas1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
59
0
0
Tja har ni så stora problem att välja mellan nån ##### jappsare och canadick så borde ni inte åka skoter. Det är väl självklart en REV man ska ha om man ska vara lite allround. Ska du piska ute på sjön skulle väl den fartkåte välja en RX1:a att mellan pimpelhålen. Men REV:en har ett helt annat chassi som tillåter en helt ny åkstil och komfort som snart Yamaha kommer att efterapa. Till REV:en behöver du inte heller ha nån motorvärmare...
 
R

Rx1Power

Rev;en drar rx1;an i acc men sen har den ingen chans läs snowmobile test......
 

Freerider1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
55
0
0
Såg ni inte på eurosport i går? skotercross tävlingar och gissa vem som vann jo Blajjan och vad kör han för skoter jo en REV!!!!!!!!
.............................................
:7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7
 
R

Rx1Power

Vem F*N Drog vem sen då efter att man kommit upp i 100kmh????? Jo RX1;AN:7
 
A

ac

Yamaha har så satans dålig fjädring och slöa motorer, så köp en REV800