Rutval

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Jag har börjat fundera på att skaffa en annan ruta till min MC600. Så då är min fråga, vilken färg skulle passa bäst till min skoter? Är sj lite inne på en i ''green chrome'' men hittar dom ingen stans. Härde med Bengan men han hade inga. Han skulle återkomma i nästa mail om vilka färger han hade.
Sen har jag även funderat på en helsvart ruta med kanske en vit list (ja Metso, jag har oxå tänkt härma dig ;))

Men vad har ni för förslag på färg? Ni får även gärna länka till en sida där jag hittar just den ni menar. :)

Här är en bild på skotern.
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Jo, en svart tror jag skulle göra sig bra på den. Vill inte ha en allt för låg då jag fortfarande vill ha lite vindskydd då jag kör mkt och ofta är det skapligt kallt då, ibland ner mot 20-25 grader kallt.. Tror ni att det går att få tag på en ruta som är lite lägre lr kanske lika hög som org rutan?

Vad tror ni, skulle en svart ruta med en vit list bli snyggt på den? Sen kan jag nog få tag i ett speciellt arctic märke som en vi känner använde när han tävlade och sedan när han hade sin senaste arctic firma.

Så en svart ruta med ett arctic märke i silver i mitten på den, kan de bli snyggt lr ska jag skita i märket?
 

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Jo, en svart tror jag skulle göra sig bra på den. Vill inte ha en allt för låg då jag fortfarande vill ha lite vindskydd då jag kör mkt och ofta är det skapligt kallt då, ibland ner mot 20-25 grader kallt.. Tror ni att det går att få tag på en ruta som är lite lägre lr kanske lika hög som org rutan?

Vad tror ni, skulle en svart ruta med en vit list bli snyggt på den? Sen kan jag nog få tag i ett speciellt arctic märke som en vi känner använde när han tävlade och sedan när han hade sin senaste arctic firma.

Så en svart ruta med ett arctic märke i silver i mitten på den, kan de bli snyggt lr ska jag skita i märket?
Skit i märket.
Märk väl att jag skrev "låg svart", inte "extra låg svart". Det verkar som att Sportech har två storlekar på den svarta.
Tror att den jag länkat på bild är vanligt låg.
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Okej:) jag kan tyvärr inte se så jättebra på bilderna då jag kollar forumet via mobilen just nu. Jobbigt att behöva dela dator med resten av familjen då hårddisken i min dator brann :p

Kanske den svarta med gröna rutor skulle passa bra, fast de brukar ju bli snyggast med en färg.. Helst skulle man ju ha fått haft alla rutorna hemma och testat dom på skotern för att se vilken som passar bäst..