RuffRiders 4

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
grym film, men som de flesta sagt, inte riktigt samma klass som 3an.. när bröt jerry ryggen och hur? det visst jag inte
Det var ju med i 3an också när han bröt ryggen.

Yes, reflekterade på det efteråt att den lika gärna hade kunnat heta "Daniel Bodin - The Movie" :hmmmm:
Haha precis! Det är så irriterande när han snackar engelska också + att han säger "kid" åt jerry, låter så fult :p
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Jag kollar fan hellre White Powder filmerna från Ullatti istället med stor glädje ist för att kolla RR4 igen, var inte mycket till skoterfilm den..
 

backlun_d

Välkänd medlem
21 mar 2008
610
0
16
Luleå
Såg filmen sj på vlc så det funkar, jag andvänder nyaste versionen...

Tyckte filmen faktiskt var ganska bra... dock lite för mycket snack...
 

Casy

Välkänd medlem
5 dec 2007
628
0
16
Mörsil/Krokom
RR 2 och 3 är grymt bra. RR 4 var hyffsad. Lite för mycket Bodin, och lite för mycket Nomy-musik. Det possitiva var redigeringen och upplägget. Grimborg rules!
 

``mountain max´´

Välkänd medlem
24 jan 2007
1.292
1
16
Jokkmokk
Tycker rr4 var jävligt bra faktiskt. Redigeringen var sjukt bra som i alla andra filmer osv, men kanske lite väl mkt "bodin" snack i filmen som sagt.
 

Jaosef

Välkänd medlem
12 dec 2007
244
0
16
Nix, RR2 är fortfarande den bästa enligt mig! :) Jag gillar även ettan starkt, bara för att dom är så sköna! Så 3 och 1 står på delad andraplats. 4:an blev lite av en besvikelse, proffsigt gjord, MEN mindre underhållande.
 
B

Buktholmen

Vart kan man få tag RR4 förutom på extremebits ? :hmmmm:
 
Last edited: