RS Vector !

freespeed

Medlem
1 jan 2000
30
0
1
Torsby Sverige
[Uppdaterat: Senast editerat den 01-Jul-04 kl 10:34 PM (CET) av 2stroke (moderator)][Uppdaterat: Senast editerat den 01-Jul-04 kl 10:34 PM (CET) av 2stroke (moderator)]Hej !

Vad tror ni om YAMAHA's Nya "RS" Vector ??

Tror själv att den kan bli väldigt bra!
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
[Uppdaterat: Senast editerat den 03-Jul-04 kl 03:54 PM (CET)][Uppdaterat: Senast editerat den 01-Jul-04 kl 10:35 PM (CET) av 2stroke (moderator)]Äntligen har Yamaha utvecklat en ny boggie också.
Själv hade jag hellre velat haft en RS-Rage, men inte med gamla Pro Action-boggien som tyvärr är vad som gäller för -05.

Intressantast måste vara tre-burkssnurran som Dyno Tech Research nyligen bromsat och jämfört mot 2-takts 600:eek:r. 4-taktar'n spöade skiten ur konkurrenterna, 973 kubikaren hade bland annat högre toppeffekt, bredare effektregister och långt lägre bränsleförbrukning..

Ändrat: Ser att mitt meddelande blivit ändrat av en moderator nu, och jag förstår varför ;) Men jag kanske får länka till http://www.dynotechresearch.com? Där finns bromsningen på RSVector (och andra skotrar) De vill dock ha en slant för att visa resultaten.
 
O

o.a.b

bromsningen går att hitta på snowriders hemsida oxå. www.snowrider.se.
är det det moderatorn går in och ändrar kan de gå och lägga sig, inget fel i att länka till en "konkurrent"