Riktning av chassi

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
44
Kiruna
Det finns en i Umeå som gör det. Han är medlem på forumet och jag har för mig att han heter exc eller liknande.

Extra

Välkänd medlem
26 dec 2008
206
0
16
Norge/skellefteå
såg inte ut som om han har varigt in på ett tag :bawling:
Någon annan som vet något ställe med sträckbänk eller laser mätnings grejs?

J0nsson

Medlem
3 aug 2008
8
0
1
såg inte ut som om han har varigt in på ett tag :bawling:
Någon annan som vet något ställe med sträckbänk eller laser mätnings grejs?
Orrkvist motor i Storuman riktar skotrar. Dom är bra på det också!:rock:

exc

Välkänd medlem
3 dec 2004
834
1
16
Vännäs
Har lite fullt upp just nu, eftersom jag håller på att bygga streetrace bil av en BMW 1602 just nu. och den ockuperar riktbänken ett tag framöver.
Men du kan ju skicka en bild om du vill.
Mvh Simon

Extra

Välkänd medlem
26 dec 2008
206
0
16
Norge/skellefteå
Bilder på väg ska bara fara till försäkringsbolagets ställe där dom gömmer den att detta ska ta sådan ***** lång tid att värdera den blir tokig.
Alla som har sett den tyckte att de bara var att kapa av den efter dynan och fortsätta köra :hahaha:när vi kollade lite eta så hade de börjat ge vika vid främre fotholks in fästning:argh: att de inte var en 144" då hade de varigt tajt mellan trädet men klart chassit men efter som man har 20cm exta när man har en 155" så blev de en riktigt fin vilkel på förlängningen :argh: men undra när/var/hur de framre sprickan upp kom inte kan de ha kommit när den blev sne bak :stupid: eller?

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Brytningar i chassit så det blir snett kan uppkomma på den mest konstiga vis.. jag har sett en lynx enduro 600 bli krokig mitt på bandtunneln av att köra in i en stubbe så trailarmen vek sig o det va på andra sidan....