Reservdelsbrist

Klöver

Medlem
10 mar 2011
18
0
1
Umeå
Har bränsleläckage vid spridarna på min -93 550 EFI, o-ring och tätning som sitter ovanför elanslutningen har torkat sönder. Delarna har utgått hos återförsäljarna och nu vet jag inte hur jag ska fixa det hela. Har mejlat Bengans men han brukar ju inte svara så nu letar jag andra lösningar. Kan det tänkas att samma eller iallafall användbara delar används i nåt annat sammanhang. Oringen ska ju inte vara nåt problem men tätningen, en gummiring med en metallring i mitten blir väl knepigare.
 

Klöver

Medlem
10 mar 2011
18
0
1
Umeå
Är tyvärr vilse i pannkakan när det gäller datorer, har bild men får frågan om URL till bilden, EFI vet jag vad det är men inte URL.
 

enberg_187

Välkänd medlem
18 sept 2008
346
0
16
Gör så här. Välj: Gå till avancerat - Klicka på bilden i mitten med ett papper och ett gem (bifogade filer står det när du håller musen på det). - Lägg till filer - Välj filer och välj bilden du vill ha med - Ladda upp -Done -Dra bilden du vill ha med ner till nedre rutan ->Tryck på Insert inline.

Nu ska bilden synas när du skickar iväg inlägget.
 

Klöver

Medlem
10 mar 2011
18
0
1
Umeå
Funkade inte med URL-varianten kan ha skrivit fel nånstans men hittar det inte. Att dra från mapp gick inte heller då bilden är för stor. Gudarna är inte med mej!