Reservdelar Walker evans

goliat8

Välkänd medlem
2 nov 2007
585
31
28
Hudiksvall
Vet ni någon som kan tänkas ha mycket delar till Waker evans , privat eller företag?
Jag är i akut behov av stötdämparhuset och slangen till oljebehållaren.
Hittade inget på skoterskrotarnas hemsidor men kanske ska ringa o höra med dem istället.

Någon i USA?

MVH Glenn
 

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
tror endast åf får tag i dessa.om du inte mailar walker evans och kolla om dom säljer privat..annars äre nog endast åf skulle ja tro..kan ju inte skota överdrivet mkt?..slangen går du till vilken slangverkstad som helst och be dom pressa den åt dig..kostar kring 3-500kr


edit: http://www.blocket.se/gavleborg/Polaris_iq_600_rr__08_i_delar_25142208.htm?ca=1_8&w=3

där har du annars andra dämpare..som ska funka bättre än dina nuvarande bara du schimsar om dem...
 

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.465
378
83
Malå/Adak
Vilken dämpare är det, jag har ett par framdämpare från IQ 440 -05 som är skrotade men dessa grejjer ska nog kunna tänkas vara i ordning.

Annars har AGS i Malå en ganska ordentlig back med demonterade Walker-grejjer, men om dom har det du är ute efter törs jag inte lova.

Slangen bör ju föresten vilken hydraulfirma som helst kunna fixa.
 

goliat8

Välkänd medlem
2 nov 2007
585
31
28
Hudiksvall
Vilken dämpare är det, jag har ett par framdämpare från IQ 440 -05 som är skrotade men dessa grejjer ska nog kunna tänkas vara i ordning.

Annars har AGS i Malå en ganska ordentlig back med demonterade Walker-grejjer, men om dom har det du är ute efter törs jag inte lova.

Slangen bör ju föresten vilken hydraulfirma som helst kunna fixa.
Perfekt.
Jag är ute efter dämparhuset nr 30 på denna bild samt slangen.
Alltså det är hela alu cylindern som schims o kolvstång går i.
Eftersom jag har skickat iväg dämparna är det lite svårt för mig o åka in till en hydraul firma o göra en slang eftersom jag inte vet mått o gängor på slangen så det skulle vara bra om du har en slang med.

Har du nå nr jag kan nå dig på?




mvh glenn