RER knapp, slutande eller brytande?

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
Hej,

Är RER knappen slutande eller brytande?
Har använt holeshot knappen förut och den har gått sönder nu så behöver en ny brytare att koppla ihop det med.
 

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
Det är förövrigt tre kablar, En brun, en svart och och grå. När den grå nuddar den svarta vänder motorn.
 

Nicross

Välkänd medlem
18 feb 2013
120
0
6
Örnsköldsvik
När jag satte in 800:an i mitt gamla 440 chassie så stötte jag på samma fråga, men det är den slutande kontakten du ska avnända dig av, vad den 3:e parten har för funktion vet jag ej, min holeshot knapp hade dessutom ett inbyggd resistans i slutet läge, men som sagt det funkar med en vanlig slutande kontakt.
Jag köpte min knapp på Elfa, IP66, ser nästan lika dan ut som orginal holeshot knappen.
 
Last edited:

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
Det är din gamla RE jag har kvar i garaget Niklas. ;-) Ska försöka sälja iväg den nu och då gav knappen upp. Tack för hjälpen!
 
Last edited:

Nicross

Välkänd medlem
18 feb 2013
120
0
6
Örnsköldsvik
Haha, världen är bra liten ibland :) Jasså så pärlan ska få en ny ägare, kanske man ska ta o köpa tillbaka den då, trivdes ju som sagt väldigt bra med den manskinen ;-)
 

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
Ja du får ta och göra det, nu är den färdigbyggd med förlängning som du hade tänkt så det är bara att lasta och köra ;-)