Och att köra in en nyrenoverad motor är också en myt....... . . .. .......#körainremärenmyt
Och att köra in en nyrenoverad motor är också en myt....... . . .. .......#körainremärenmyt
Så du köpte ett v-kitt till Sidewinder till en Ski-doo? haha är inne på Ski-doo sidan finns en för Yamaha.Vadå klippet?jag pratade med dom på kn racing så blev deras till sidewinder
Haha, ja märkligt. Alla diskussionstrådar om remproblem hör ju till Ski-doo, det vet väl alla.Så du köpte ett v-kitt till Sidewinder till en Ski-doo? haha är inne på Ski-doo sidan finns en för Yamaha.
Nja nu har ju Sidewindern också haft problem med variator remmarna men men.Haha, ja märkligt. Alla diskussionstrådar om remproblem hör ju till Ski-doo, det vet väl alla.
Trots remproblem så är nog sidewinder det BÄSTA yamaha har gjort... körde btx se en dag förra vintern och tror aldrig jag flinat så mkt som den dan...Sidewinder är tyvärr made in USA = skräp...
Men 20 % missnöjda kunder är katastrof i vilken bransch som helst, då må man vara märkesfanatiker eller ej...
3=6
Okej så Lynxen är lika illa? Hade ju tänkt mig en sådan själv. Tråkigt höra om problem, om det inte går vägen hoppas jag din ÅF är lika bra som den jag köpte av när jag ägde BRP. Dem köpte nämligen igen maskin av mig, stark gjort tycker jag iaf.Hur ska man komma vidare med problemet? Försökte själv förra vintern ta kontakt både via telefon och mail med BRP. Men man kommer ingenvart. Vänd dig till din ÅF är vad man får till svar. ÅF vet att det är problem. Men BRP säger bara att det kommer en lösning.
En del åtgärder har gjorts, maskiner som varvar 400-500varv för mycket ur kartong är dom tvungen ta på sig, men har remproblemet lösts? NEJ, det har det inte!
Även om det säljs mycket här tror jag marknaden är för liten jämfört med ”over there” så dom skiter fullständigt i om vi har problem.
Lynx 850 är precis lika dålig