Ne de är en iq.klart de går..
du ringer till tillverkarens (i ditt fal BRP?) generalagent så får du köpa pappren..sen om han vill släppa papper är ju en annan sak.men dom brukar ej vara omöjliga=).. de kostar ju en slant.exakt vad de kostar vet ja inte..sen äre bara å köra in maskinen på SBP (svensk bilprovning) och besikta den med papprena.. så ska de vara klart=)... som jag har förstått de...kostar nån tusin å göra och lite jobb är de alltid..men de får man räkna med
bla bla bla spekulationer och spekulationer! ja du behöver ett "papper" från generalagenten, ett så kallat eg bevis. du behöver även kunna bevisa skoterns ursprung, dvs att den inte är stulen, förslagsvis genom att visa upp de tidigare reggpapprena från de andra landet.klart de går..
du ringer till tillverkarens (i ditt fal BRP?) generalagent så får du köpa pappren..sen om han vill släppa papper är ju en annan sak.men dom brukar ej vara omöjliga=).. de kostar ju en slant.exakt vad de kostar vet ja inte..sen äre bara å köra in maskinen på SBP (svensk bilprovning) och besikta den med papprena.. så ska de vara klart=)... som jag har förstått de...kostar nån tusin å göra och lite jobb är de alltid..men de får man räkna med
Grovt generalliserande och förenklande av hela proceduren tyvärr...klart de går..
polisen är väll minsta problemet, de värsta som kan hända är böter.ahh de var ganska snabbt upptagetvet att de är en hel del jobb å göra de
men om man ska förklara allt i detalj så blir de ett väldigt långt inlägg
enligt mig äre väl bara å köra oreggat helt enkeltoch hoppas på att slippa träffa farbror blå
billigast tror då jag![]()