Reflektioner Tidningen Snowmobile

Gubben

Välkänd medlem
4 dec 2007
154
0
6
Jag har inte varit så frekvent med att köpa skotertidningar de senaste åren.
Men en sak som slog mig när jag nu köpte senaste nummret var hur mycket utrymme provkörningar fick. kändes som det var 80-90% av tidningen som ägnades åt detta. är det normalt eller är det extra mycket nu när nya modellerna kommer och racingen inte startat än. ?

För fortsätter det vara som en köpguide på ny maskiner bara så lägger jag inte mina pengar på den..

Hur upplever ni andra senaste nummret? normalt eller?
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
jag TROR att det är bättre att du mailar direkt till snowmobile redaktörerna om du vill ha rätta svaren.även dom som vill ha all kritik så att dom kan göra tidningen bättre.
 

Gubben

Välkänd medlem
4 dec 2007
154
0
6
Varför ska jag maila dom när jag frågar på forumet. jag undrade vad ni andra tycker. Det är borde redax oxå vara intresserad av... typ..
 
E

ejwbegysv

Vad vill du läsa i en tidning då?

Jag är supernöjd med snowmobile tidningen, men iofs köper jag ny skoter ganska ofta och vill veta det senaste om alla nya modellerna som kommer...

Det var även lite roligt med en artikel om West Yellowstone som jag i flera år har velat åka till....
 

Gubben

Välkänd medlem
4 dec 2007
154
0
6
Håller med om att USA reportaget var kanon !
ja vad vill man läsa om i en tidning...
-Jag gillar ju tävlingar, så allt omkring det intresserar mig.
-Teknik är inressant, ingående artiklar om allt från oljor till vikter.
-Som sagt, resereportage är bra
-Tillbakablick på gamla modeller.
-Intervjuver av stora namn inom genren.
-Politik, vad sker inom regelverken för vår kära hobby.
osvosv..
åsså bilder, massor med bilder vill jag se :)
 

Gubbe

Välkänd medlem
12 dec 2007
188
0
6
Också nöjd. Men artikeln om förarmiljö kändes som utfyllnad. Hade gärna sett lite mer retro, typ dräparmaskinerna från slutet av 70- början på 80-talet.
 

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
den e i alla fall bättre än dom andra 2 tidningarna!
och reportaget om gps var klockrent-resulterade att det sitter en sån på styret nu:rock: -med skoterledskartan