raptor med bandsats från skoter

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
tjena jag gick i tankar på snowbike fast ur skulle det bli om man satte bandsats på raptor från skoter. Vad skulle den väga hur skulle det gå att skråa med och djupsnö egenskaper. Samt smidighet

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
Nehe okej men om man sätter en nått sådant på en raptor nu vet inte jag hur mycket en sådan väger om man nu får nån bra framkomlig het i drivning

DaGmarDasK

Välkänd medlem
11 apr 2010
564
1
18
falun
menar du att du ska ta en boggie från en skoter och smacka på en 4 hjuling?
varför inte? nån ska väll va den första?

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
typ eftersom nån har gjort det samma på en cross då lär det vell gå på en atv med frågan är vad man ska ha för atv gärna med back och vilken boggie man ska sattsa på då

procep

Välkänd medlem
30 jul 2010
346
0
16
Jag går och poppar popcornen nu så skapar du en projekttråd samtidigt?! Deal??

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
En fråga man kan ställa sig är ju varför?
En skoter lär ju gå så mkt bättre i snön och dessutom billigare än att köpa en quad att riva och köpa toppmoderna saker från en skoter för att smacka på.

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Nja inställningen är inget fel på men ska pojken ha den för att busa med som han säger så känns en skoter så pass mkt smidigare att hantera. Förstå själv att försöka skråköra med en fyrhjuling... Och särskilt om budgeten är begränsad som den vart i sillens tidigare projekt så är det ju riktigt svårt att få till nåt körbart.

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
det funkade som när som på att mattan blev för slapp men spände den till max och då funkade prima men nu har jag sålt den skotern