Rapportera inlägg!!

Pejij

Välkänd medlem
3 apr 2008
830
0
16
Arjeplog
Godkväll kära forummedlemmar!

Jag tror att det är dags att uppmärksamma en funktion som används alltför sällan här på forumet, som kan höja standarden på forumet markant om den används rätt. Jag talar om den lilla knappen nedanför användaren här på sidan.

Visa bifogad bild rapknapp.bmp

Den här knappen ska ni forumanvändare trycka på så fort ni ser ett inlägg som inte håller sig till forumets regler, eller en tråd som hamnat i fel forumdel, eller när ni ser något annat som helt enkelt inte känns rätt. När ni trycker på knappen hamnar ni på en sida där ni ombeds lämna ett meddelande. Skriv här anledningen till varför du rapporterade inlägget. T.ex:

rapsida.jpg

När ni trycker på "Skicka rapport" skickas genast ett mail till alla moderatorer, och vi kan ta hand om problemet så snabbt som möjligt.

Det är omöjligt för oss moderatorer att se igenom alla trådar och inlägg i forumet, då det skrivs upp till 15 000 inlägg varje månad. Därför är det viktigt att ni medlemmar hjälper oss när ni ser något som inte står rätt till!

Jag hoppas att fler medlemmar förstår hur funktionen fungerar nu, och att ni också kommer att använda den flitigt i framtiden!

Med vänliga hälsningar

Moderatorerna
 
E

ejwbegysv

Nu börjar det ramla in en hel del rapporter!! Keep it up!